مهدیخانی: ایران حریف آسانی برای رقبای سرسخت خود نیست

۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۱:۴۷:۴۴
کد خبر: ۴۷۶۴۹۸
مهدیخانی: ایران حریف آسانی برای رقبای سرسخت خود نیست
هافبک راست تیم ملی فوتبال جوانان معتقد است در مرحله نهایی رقابتهای قهرمانی آسیا بازیکنان با تلاش و پشتکار تیمهای سرسخت آسیایی را پشت سر گذاشتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد مهدی مهدیخانی، هافبک راست تیم ملی فوتبال جوانان درباره دیدارهای مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی گفت: در هر مسابقه،  شرایط تیم بهتر از قبل می شد و بازی به بازی ملی پوشان با یکدیگر هماهنگ تر می شدند. در بازی برابر ژاپن خیلی بهتر از مسابقه برابر قطر بودیم. همچنین در کار دفاعی و کار هجومی عمکلردمان قابل قبول و رو به پیشرفت بود.در کل بازیهای خوبی را پشت سر گذاشتیم.

وی در ادامه بیان کرد: بازی برابر ازبکستان که تیم خیلی قوی بود، برای ما بسیار سخت بود. این تیم تجربه حضور در  10 دوره از بازیهای جام جهانی را داشت و این موضوع کار ما را سخت تر کرد. با ارائه یک بازی خوب و با هدف، توانستیم تیم بسیار قدرتمند ازبکستان را  شکست دهیم.
 
هافبک تیم ملی فوتبال جوانان درباره بازی برابر عربستان گفت: متاسفانه در این دیدار پنالتی اشتباهی که داور برای آن تیم گرفت؛ کار ما را سخت تر کرد. اما به بازی برگشتیم و توانستیم گل خورده را جبران کنیم.
 
وی ادامه داد: پس از دریافت هر گل، سعیمان بر این بود که نگذاریم نظم تیمی از بین برود و تلاش فراوانی کردیم که پیروز میدان شویم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد و با اختلاف بسیار ناچیز این دیدار حساس و مهم را واگذار کردیم و از حضور در مرحله فینال بازماندیم. اما در مجموع عمکلرمان قابل قبول بود و امیدوارم در بازیهای پیش رو و رقابتهای مهم جام جهانی بهتر ظاهر شویم.
 
عضو تیم ملی فوتبال جوانان ادامه داد: در بازیهای مقدماتی، در تورنمنتهای زیادی شرکت نکردیم. اگر در تورنمنتهای بیشتری حضور داشتیم، نتیجه بهتری  می گرفتیم. باید با تیم های اروپایی، افریقایی و امریکای جنوبی بازی کنم تا بتوانیم در رقابتهای سخت جام جهانی حریف دست و پا بسته ای برای رقبای خود نباشیم و عملکردمان نیز قابل قبول باشد. مسلما در بازیهای 2017 کره جنوبی دیدارهای سختی را پیش رو داریم و حضور در مسابقات دوستانه و تورنمتهای مختلف کمک بسزایی می کند تا با پی بردن به نقاط ضعف وقوت تیم، نمایش خوبی را در زمین به اجرا بگذاریم.
 
مهدیخانی درباره حضور در تورنمنت کره جنوبی گفت:  از مسئولین فدراسیون تشکر می کنم که شرایط حضور در این تورنمنت بسیار خوب را برایمان فراهم کرده اند. انگلستان تیم بسیار قوی در سطح اروپا است. تیم نیجریه از  افریقا در سطح قاره خود موفق بوده و تیم  کره جنوبی در آسیا عمکلرد بسیار خوبی دارد. معتقدم این تورنمنت کمک بسیار خوبی به کسب تجربه، اعتماد به نفس و نکات مثبت و منفی تیم می کند.
 
بازیکن تیم ملی در پایان گفت: در فاز دفاعی و انتقال بسیار خوب هستیم و برای هر تیمی مشکل ساز شده ایم در بازی برابر ایتالیا و دانمارک که تیمهای خوبی هستند پیروز شده و برابر مکزیک با اختلاف ناچیز نتیجه را واگذار کردیم که این امر نشان می دهد حریف آسانی برای رقبای سرسخت خود نیستیم. اگر بازیهای خوبی داشته باشیم می توانیم موفق تر ظاهر شویم. بدون شک با تلاش بازیکنان و درایت سرمربی و کادر فنی و در نهایت برگزاری اردوهای مطلوب می توان موفق بود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز