کیانوش رستمی در گفتگو با برنا:

سلطانی‌فر سابقه درخشانی دارد/ ارتباط او با بدنه دولت منفعت‌های زیادی را برای جامعه ورزش به ارمغان می‌آورد

۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۲:۳۸:۲۸
کد خبر: ۴۷۶۵۴۸
قهرمان وزنه‌برداری المپیک ریو گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رای اعتماد خودشان به سلطانی‌فر تکلیف ورزش کشور را هرچه زودتر مشخص کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کیانوش رستمی وزنه‌بردار تیم ملی و قهرمان المپیک 2016 درخصوص انتخاب مسعود سلطانی‌فر برای تصدی وزارت ورزش و جوانان صحبت کرد.

وی در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به معرفی سلطانی‌فر از سوی دولت یازدهم اظهار داشت: دکتر سلطانی‌فر سه سال سابقه مدیریتی در حوزه ورزش داشته است و در همان موقع ایشان ثابت کردند که مدیری لایق در بخش ورزش هستند. هرچند که در پست‌های دیگری نیز که حضور داشته‌اند شایستگی‌های خود را به خوبی نشان داده‌ و به نحو احسن تا به الان در خدمت کشور بوده‌اند.

رستمی در ادامه افزود: سوابق درخشانی که ایشان از گذشته با خود به همراه دارند می‌تواند در این برهه نیز کمک حال ورزش باشند. این انتظار از سلطانی‌فر وجود دارد که بعد از ورودشان به وزارتخانه نگاه ویژه‌ای به تمامی رشته‌ها داشته باشند و طبق فرمایشات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که همواره بر ورزش همگانی تاکید دارند ایشان نیز باید توجه کافی به ورزش همگانی کند که مردم کشورمان سرزنده و شاداب باشند.

قهرمان المپیک ریو خاطرنشان ساخت: ایشان کارشان را به خوبی می‌تواند روبه جلو ببرد و با ارتباطی که بین وی و بدنه دولت بخصوص شخص رییس‌جمهور وجود دارد این ارتباط می‌تواند منفعت‌های زیادی را برای جامعه ورزش به ارمغان بیاورد.

وی در پایان گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رای اعتماد خودشان به سلطانی‌فر تکلیف ورزش کشور را هرچه زودتر مشخص کنند که با توجه به نزدیکی به رقابت‌های آسیایی و در آینده که المپیک 2020 را در پیش داریم ورزش متضرر نشود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز