حمایت بانوی تاریخ ساز ورزش ایران از گزینه پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان؛

علیزاده: خوشحالم که دکتر سلطانی فر به ورزش زنان اهمیت می دهند

۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۴:۴۲:۵۲
کد خبر: ۴۷۶۶۶۶
علیزاده: خوشحالم که دکتر سلطانی فر به ورزش زنان اهمیت می دهند
بانوی تاریخ ساز ورزش ایران نگاه دکتر سلطانی فر به ورزش بانوان را در برنامه های ایشان به منظور بستر مناسب برای فعالیت بهتر ورزش این قشر از جامعه ستایش کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کیمیا علیزاده در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان از دکتر سلطانی فر به عنوان مدیری توانمند نام برد و اظهار داشت: گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت ورزش و جوانان که برای دومین بار اتفاق می افتد بیانگر توانمندی این مدیر است که مورد تایید رییس جمهور نیز هستند که این می تواند پشتیبان برنامه های وزیر آینده وزارت ورزش و جوانان است.

تنها بانوی مدال آور ایران در بازیهای المپیک شرایط ورزش ایران همچنین ورزش بانوان را با توجه به بازیهای آسیایی 2018 اندونزی بسیار حساس دانست و تاکید کرد: برای موفقیت در بازیهای آسیایی 2018، زمان اهمیت فراوانی دارد طوری که برنامه ریزی به منظور درخشش در این رویداد نباید ورزش دچار بلاتکلیفی شود، به همین دلیل هر چه زودتر شرایط ورزش به ثبات برسد می تواند موقعیت بهتری برای قهرمانان بوجود آید.

کیمیا علیزاده با ابراز خرسندی از مدال برنزی که در بازیهای المپیک ریو برای کاروان ورزشی ایران به ارمغان آورد اظهار داشت: همچنان خوشحالی من بابت انگیزه و خودباوری است که در جامعه ورزشی بانوان به وجود آمده از همین رو شایسته است ورزش بانوان با توجه بیشتر که لازمه برنامه ریزی دقیق برای ورزش بانوان است موقعیت افتخار آفرینی های بیشتر را فراهم کرد. به هر حال خوشحالم که دکتر سلطانی فر به ورزش زنان اهمیت می دهند و در برنامه هایشان جایگاه ویژه ای برای ورزش زنان در نظر گرفته اند.

این بانوی تاریخ ساز گفت: خوشبختانه توجه ویژه به ورزش بانوان در برنامه های دکتر سلطانی فر وجود دارد که این  اهمیت زیادی دارد، چرا که موجبات امیدواری جامعه بانوان را به فراهم آوردن بستر مناسب برای درخشش های بیشتر ورزش بانوان پدید آورده است.

کیمیا علیزاده ابراز امیدواری کرد که نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم با استناد به توانمندیهای مدیریتی دکتر سلطانی فر که در حوزه های مختلف به اثبات رسیده و البته شرایط حساس ورزش کشور با رای بالا برای قرار گرفتن گزینه پیشنهادی دولت در وزارت ورزش و جوانان به ایشان اعتماد کنند.

تنها مدال آور ورزش بانوان در المپیک با اشاره به جراحی موفقیت آمیزی که سپری کرده است اظهار داشت: خوشبختانه دوران نقاهت را سپری می کنم و به هموطنان عزیز قول می دهم که با توان وانگیزه بیشتر از قبل برای افتخار آفرینی دوباره تلاش کنم.

نظر شما