اعلام رنکینگ بهترین شطرنج‌بازان جهان؛

قائم‌مقامی همچنان در صدر

۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۰۹:۴۴:۳۷
کد خبر: ۴۷۶۹۳۶
قائم‌مقامی همچنان در صدر
در بین شطرنجبازان ایران احسان قائم مقامی با درجه 2579 مجددا جایگاه نخست را به دست آورد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رنکینگ شطرنج بازان در اول ماه نوامبر میلادی اعلام شد که در این فهرست ایران در رده سی و هفتم جهان و رده سوم آسیا قرار دارد.

سارا خادم الشریعه در جایگاه سی و نهم بانوان و سوم جوانان دختر قرار دارد. پرهام مقصودلو نیز در جایگاه هجدهم جوانان پسر جای گرفته است.

در جمع بهترین شطرنجبازان جهان، مگنوس کارلسن از نروژ با ریتینگ 2853 در صدر قرار دارد. فابیو کاروآنا (آمریکا) در جایگاه دوم و ماکسیم واشیه لاگراو (فرانسه) در مکان سوم قرار دارند. کرامنیک روس که ماه گذشته در جایگاه دوم بود به جایگاه چهارم سقوط کرد. لوون آرونیان (ارمنستان) که چندی پیش به صورت تفریحی به ایران سفر کرده بود در جایگاه پنجم رنکینگ قرار گرفت.

در بین شطرنجبازان ایران احسان قائم مقامی با درجه 2579 مجددا جایگاه نخست را به دست آورد. پرهام مقصودلو نسبت به ماه گذشته با از دست دادن دوازده ریتینگ در رده دوم و پویا ایدنی با درجه 2530 در رده سوم جای دارند. امیررضا پور رمضانعلی در رده چهارم و پوریا درینی در جایگاه پنجم، هستند. در بخش بانوان استاد بین المللی سارا سادات خادم الشریعه با درجه 2435 در صدر قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز