نشست مسئولین فیفا و AFC با مربیان تیم های نونهالان و نوجوانان

۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۵:۳۰:۰۰
کد خبر: ۴۷۷۲۹۲
نشست مسئولین فیفا و AFC با کادر فنی تیم های ملی نونهالان و نوجوانان بانوان بعدازظهر امروز در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نشست مسئولین فیفا و AFC با کادر فنی تیم های ملی نونهالان و نوجوانان بانوان درباره فعالیت لیگ های فوتبال بانوان در رده سنی زیر 16، زیر14 و زیر 12 سال، حمایت فدراسیون از باشگاهها به منظور تشکیل تیم در این رده های سنی، زیر ساختهای فوتبال ایران، فعالیت باشگاهها، مسابقات مدارس در بخش فوتبال و فوتسال و المپیاد فوتسال  به بحث و بررسی پرداختند.

همچنین در این نشست نحوه فعالیت و تمرینات بازیکنان پس از برگزاری مسابقات مجتمع و مدارس مطرح شد و نمایندگان فیفا و AFC از مربیان ایرانی خواستند که شرایطی فراهم شود تا بازیکنان در طول فعالیت خود در مدارس تمرینات خود را در فوتبال و فوتسال رها نکنند.

همچنین درخصوص برگزاری مسابقات در رده های سنی زیر 14 و زیر 16 سال، لیگ باشگاهی و رقابتهایی که برگزار می شود، اعضای کادر فنی گزارشی را ارائه کردند. در پایان نشست نیز راهکارهای فعالیت فوتبال  و فوتسال بانوان به طور منظم در مدارس و در در رده های مختلف ارائه شد.

این نشست با حضور شادی مهینی(سرمربی)، مریم ازمون(مربی) مژگان مدایم زاده(مربی دروازه بانان)- کادر فنی  تیم ملی زیر16 سال، معصومه جهانچی(سرمربی)، یاسمین علیپور(مربی)- کادر فنی تیم ملی زیر 14 سال،  مهدیه میر محمد خانی- مسئول روابط بین الملل بانوان، المیرا ثمینی پور- سرپرست کل تیم های ملی فوتسال و فوتبال بانوان، پاتریشیا گنزالس نماینده فیفا و لی لی بی نماینده  AFC، عصر امروز 11 آبانماه درآکادمی ملی فوتبال برگزار شد،.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز