داورزنی اعتماد مجلس و دولت را به سلطانی فر تبریک گفت

۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۰:۴۸:۵۱
کد خبر: ۴۷۷۳۶۷
داورزنی اعتماد مجلس و دولت را به سلطانی فر تبریک گفت
محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در پیامی به مسعود سلطلانی فر وزیر ورزش و جوانان، کسب رای بالا از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت و تاکید کرد: وزیر ورزش اعتماد دولت و مجلس شورای اسلامی را به دست آورده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسعود سلطانی فر وزیر پیشنهادی دولت امروز (سه شنبه) با 193 رای موافق، 72 رای مخالف و 9 رای ممتنع از نمایندگان مجلس شورای اسلامی رای اعتماد گرفت و وزیر ورزش و جوانان شد.

در همین ارتباط محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال و اعضای هیات رئیسه این فدراسیون انتخاب وی را به ایشان تبریک گفتند و برای وزیر محترم آروزی موفقیت کردند.

متن پیام رئیس فدراسیون والیبال به قرار زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر مسعود سلطانی فر

وزیر محترم ورزش و جوانان

اعتماد رئیس جمهوری و دولت تدبیر و امید برای معرفی شما و اعتماد مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرای نشان توانمندی جنابعالی در حوزه ورزش و جوانان است.

خانواده بزرگ والیبال انتخاب بجا و شایسته آقای مسعود سلطانی فر را نشان از درایت، کارآمدی و مقبولیت ایشان دانسته و بدون شک تلاش ها، خدمات و برنامه های متعدد اعلام شده از سوی وزیر ورزش و جوانان می تواند منشا خیر و برکت و موفقیت ورزش کشور در عرصه های بین المللی را به همراه داشته باشد.

فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران ضمن آرزوی موفقیت و بهروزی برای جنابعالی، این انتخاب را به جامعه ورزش تبریک و تهنیت عرض کرده و امیدوار است حامی مناسبی برای اجرای سیاست های کلان ورزش کشور باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز