محمود افشاردوست در گفتگو با برنا:

تکلیف کادر فنی تیم ملی والیبال به‌زودی مشخص می‌شود/ صحبتی با آنتیگا انجام نشده است

۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۰۸:۳۲:۰۰
کد خبر: ۴۷۷۴۴۵
تکلیف کادر فنی تیم ملی والیبال به‌زودی مشخص می‌شود/ صحبتی با آنتیگا انجام نشده است
دبیر فدراسیون والیبال گفت: تا به الان هیچ صحبتی با مربی خاصی نداشته‌ایم و همچنان با لوزانو قرارداد داریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمود افشاردوست دبیر فدراسیون والیبال درخصوص سومین جلسه شورای فنی فدراسیون والیبال برای تصمیم‌گیری درباره شرایط و کادر فنی تیم ملی صحبت کرد.

وی در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به برگزاری جلسه شورای فنی اظهار داشت: این سومین جلسه‌ای بود که برگزار شد و در آن با بهره‌گیری از کارشناسان این رشته صحبت‌های جامعی درخصوص شرایط تیم ملی و همچنین عملکرد کادر فنی داشتیم. جلسه دیگری نیز قرار است با پیشکسوتان والیبال داشته باشیم که ماحصل این چهار جلسه قطعا خروجی خوبی برای تیم ملی خواهد بود.

افشاردوست در پاسخ به این سوال که چه مسائلی در این جلسات مورد ارزیابی قرار گرفته است، گفت: در سه جلسه‌ای که برگزار شده است به بحث‌های مختلفی درباره عملکرد والیبال پرداخت شده ولی اگر بخواهیم به مهم‌ترین مسائل اشاره کنیم درخصوص شرایط تیم، عملکرد کادر فنی، وضعیت بازیکنان و سرپرستی تیم صحبت‌های زیادی انجام شد که به زودی نتیجه آن اعلام خواهد شد.

دبیر فدراسیون والیبال با اشاره به این موضوع که این جلسات فقط برای تصمیم‌گیری درباره لوزانو نبوده است، خاطرنشان ساخت: ما در این جلسات همه جوانب را در نظر داریم. تیم نتیجه‌ای که ما انتظار داشتیم را گرفته است ولی قطعا مشکلاتی در کادر فنی و بازی‌ها نیز وجود داشته که در حال بررسی این مشکلات هستیم. هنوز تصمیمی برای کادر فنی گرفته نشده و منتظریم که بعد از برگزاری جلسه چهارم با جمع‌بندی که صورت خواهد گرفت بهترین تصمیم را برای تیم ملی اتخاذ نماییم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا آنتیگا یکی از گزینه‌های فدراسیون برای جایگزینی لوزانو خواهد بود، اظهار کرد: تا به الان هیچ صحبتی با مربی خاصی نداشته‌ایم و همچنان با لوزانو قرارداد داریم. تصمیم‌گیری برای سرمربی منوط به تصمیم‌گیری است که به زودی انجام خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز