تیم جوانان بوکس به رقابت های جهانی روسیه اعزام نمی شود

۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۱:۰۵:۴۸
کد خبر: ۴۷۷۵۷۹
تیم جوانان بوکس به رقابت های جهانی روسیه اعزام نمی شود
نایب رییس فدراسیون بوکس از اعزام نشدن تیم بوکس جوانان به رقابت های جهانی روسیه خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، روح الله حسینی درخصوص عدم اعازم تیم جوانان به رقابت های جهانی روسیه گفت: کادر فنی تیم ملی جوانان در تمرینات پیش از رقابت های قهرمانی کشور، تاحدود زیادی نفرات اصلی این تیم را گزینش کرده بود که متاسفانه بیش از 70 درصد این بوکسورها در رقابت های قهرمانی کشور عملکرد قابل قبولی نداشتند.

وی افزود: برای حضور در رقابت هایی در کلاس جهانی شرایط خاصی لازم است و ما از ابتدا قرار بود پس از رقابت های قهرمانی کشور در خصوص اعزام این تیم به میدان جهانی تصمیم گیری کنیم.در جلسه کمیته فنی که پس از قهرمانی کشور برگزار شد به این نتیجه رسیدیم که اعزام شدن این تیم به رقابت های قهرمانی جهان روسیه به صلاح این تیم و البته فدراسیون نیست.

نایب رییس فدراسیون بوکس درخصوص آینده تیم جوانان گفت: اردوهای این تیم از روز جمعه همین هفته پیگیری می شود و ما برنامه خاصی برای تیم جوانان داریم. این تیم را مانند چند ماه پیش که به اوکراین فرستادیم، به یک تورنمنت سطح بالا اعزام میکنیم تا با بوکسورهای کشورهای دیگر مبارزه کنند.

حسینی در پایان تصریح کرد: جوانان آینده بوکس کشور هستند و مطمئن باشند ما روی آنها حساب ویژه ای برای سال های آینده باز می کنیم.

نظر شما