برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا؛

ترکیب نهایی وزنه برداران جوان مشخص شد

۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۵:۲۱:۰۴
کد خبر: ۴۷۷۸۰۳
ترکیب نهایی وزنه برداران جوان مشخص شد
وحید ربیعی سرمربی تیم ملی وزنه برداری جوانان کشورمان ترکیب 8 نفره این تیم را برای مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کمتراز  یک هفته تا آغاز  رقابت های وزنه برداری قهرمانی جوانان و همچنین نوجوانان آسیا زمان باقی مانده است. برهمین اساس و پس از مشخص شدن ترکیب نوجوانان، وحید ربیعی سرمربی تیم ملی وزنه برداری جوانان کشورمان نیز ترکیب 8 نفره ملی پوشان جوان برای حضور در رقابت های آسیایی ژاپن را اعلام کرد.

بنابراین گزارش، اسامی نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا به شرح زیر است:
عارف خاکی و رامین ولی پور: دسته85 کیلوگرم
رضا بیرالوند و رحمان اورامه: دسته 94 کیلوگرم
علیرضا دهقان و پیمان جان: دسته 105 کیلوگرم
کوهیار فرج پور و امیرحسین فضلی: دسته به اضافه 105 کیلوگرم

شورای عالی فنی در آخرین نشست خود درخصوص مشخص شدن وضعیت آسیب دیدگی پیمان جان که در آخرین رکوردگیری تیم ملی وزنه برداری جوانان از ناحیه آرنج دست راست مصدوم شده بود، کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری را مأمور کرد تا ضمن بررسی میزان آسیب دیدگی این وزنه بردار وضعیت وی را برای ماندن در اردو و اعزام به مسابقات آسیایی و یا پیگیری درمان مصدومیتش و خداحافظی با رقابت های آسیایی مشخص نماید.برهمین اساس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری ضمن مشورت و معاینه دقیق آسیب دیدگی این وزنه بردار توسط چندین پزشک متخصص در نهایت اعلام کردند که مصدومیت آرنج پیمان جان جدی نیست و بدین ترتیب این ملی پوش جوان می تواند با کسب مجوز سلامت پزشکی از کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری به رقابت های قهرمانی جوانان آسیا در ژاپن اعزام شود.

پس از مسجل شدن پیمان جان در مسابقات آسیایی ژاپن، میلاد پوررشنو دیگر ملی پوش 105 کیلویی کشورمان که بعنوان وزنه بردار رزرو چشم انتظار وضعیت پیمان جان بود از ترکیب نهایی تیم ملی جوانان کنار گذاشته شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز