هفته چهارم لیگ برتر والیبال؛

پیروزی سایپا، بانک سرمایه و شهرداری تبریز

۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۲۰:۰۲:۰۵
کد خبر: ۴۷۷۸۶۲
پیروزی سایپا، بانک سرمایه و شهرداری تبریز
تیم های والیبال سایپای تهران، بانک سرمایه و شهرداری تبریز در هفته چهارم لیگ برتر والیبال موفق به شکست حریفان خود شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته چهارم دور رفت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام «شهدای منا» امروز (چهارشنبه) با شش دیدار پیگیری می شود.
در سه دیدار نخست این رقابت ها تیم های والیبال سایپای تهران، بانک سرمایه و شهرداری تبریز به ترتیب موفق به شکست سازمان عمران شهرداری ساری، کاله مازندران و هاوش گنبد شدند.
در نخستین مسابقه این هفته نارنجی پوشان سایپا در خانه والیبال تهران و از ساعت 15 و 30 دقیقه میزبان سازمان عمران شهرداری ساری بودند که سه بر صفر به پیروزی رسیدند.
شاگردان مسعود آرمات سرمربی سایپا در سه ست متوالی و با امتیازهای 30 بر 28، 25 بر 15 و 25 بر 20 حریف خود را شکست دادند و به سومین پیروزی خود در این رقابت ها دست یافتند.
مسعود ذوقی و میثم پارسه داوران اول و دوم این مسابقه بودند و محمد حسن خوشدل نیز بر آن نظارت داشت.
این دیدار یک ساعت و 30 دقیقه طول کشید و 300 تماشاگر داشت . میلوش کولافیچ بازیکن شماره 18 سازمان عمران شهرداری ساری نیز از ذوقی داور اول این مسابقه کارت زرد دریافت کرد.
تیم والیبال بانک سرمایه صدرنشین این رقابت ها نیز در هفته چهارم لیگ برتر موفق به شکست کاله مازندران در سالن پیامبر اعظم (ص) آمل شد تا با چهار برد و 12 امتیاز صدرنشین بماند.
تیم کاله که از روزهای اوج خود به دور است، در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 23 و 25 بر 21 مغلوب بانک سرمایه شد تا همچنان تیم بدون برد این رقابت ها باقی بماند.
این مسابقه 90 دقیقه ای دو هزار و 500 تماشاگر داشت و بازیکن شماره 16 کاله مازندران از داور اول کارت زرد دریافت کرد.
محمد شاهمیری، مرتضی علایی و محمد حسین شفقی به ترتیب داوران اول، دوم و ناظر این مسابقه بودند.
بانک سرمایه این مسابقه را با ترکیب ژیگالدو، عادل غلامی، محمد موسوی، شهرام محمودی، فرهاد ظریف، میلاد عبادی پور و فرهاد قائمی آغاز کرد.
در سوی دیگر میدان، بهروز عطایی در این مسابقه از امیرحسین اسفندیار، اسماعیل مسافر، ولی علی پور، مهدی رنجبر، رسول آقچه لی، جواد کریمی و اسماعیل طالبی در ابتدای مسابقه استفاده کرد.
تیم شهرداری تبریز در سومین مسابقه این هفته در سالن شهید اقدمی میزبان هاوش گنبد بود که سه بر صفر به پیروزی رسید.
تیم میزبان با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 21 و 25 بر 20 حریف خود را شکست دادند تا به دومین پیروزی خود در این فصل از رقابت ها دست یابند. هاوش گنبد نیز با پذیرش این ناکامی همچنان بدون امتیاز و برد در انتهای جدول ماند.
مسعود قاری و علیرضا قریب به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این مسابقه را که دو هزار تماشاگر داشت بر عهده داشتند.
خلیل یگانه مجد نیز به عنوان ناظر، نظارت بر این دیدار 104 دقیقه ای را بر عهده داشت.
تیم هاوش گنبد این مسابقه را با ترکیب میکاییل تاجر، عبدالحمید چوگان، امین حسن زاده، فرهاد یلمه، مارک میکولا، متین تکاور و حمید مهر آلق آغاز کرد و شهرداری تبریز نیز از ترکیب علیرضا بهبودی، علیرضا مباشری، مهدی بازارگرد، معین رحیمی، حسن صنوبری، حسین ولایی و محمدرضا موذن در برابر او استفاده کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز