هفته چهارم لیگ برتر والیبال؛

دومین پیروزی شهرداری ارومیه در اردکان

۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۲۰:۰۶:۰۴
کد خبر: ۴۷۷۸۶۳
دومین پیروزی شهرداری ارومیه در اردکان
دومین پیروزی شهرداری ارومیه در اردکانشکست نماینده ورامین در اراک تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته چهارم لیگ برتر در اردکان موفق به کسب دومین پیروزی خود شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته چهارم دور رفت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام «شهدای منا» امروز (چهارشنبه) با شش دیدار پیگیری شد.
تیم والیبال شهرداری ارومیه در این هفته در سالن آیت الله خاتمی اردکان به مصاف خاتم این شهر رفت و در پایان 90 دقیقه تلاش، سه بر یک میزبان خود را شکست داد.
خاتم اردکان در ست سوم 25 بر 21 به پیروزی رسیدند اما در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 17 و 25 بر 19 مغلوب شهرداری ارومیه شد.
محمد ابراهیم زاده و داود نافعی داوران اول و دوم این مسابقه بودند و حمید حق بین نیز نظارت بر این دیدار را بر عهده داشت که دو هزار و 500 تماشاگر شاهد آن بودند.
حمید سوسن آبادی بازیکن شماره 9 خاتم اردکان و رحمان داوودی بازیکن شماره 11 شهرداری ارومیه از داور نخست این مسابقه کارت زرد دریافت کردند.
شهرداری اراک نیز در چهارمین هفته لیگ برتر والیبال میزبان صالحین ورامین در سالن امام خمینی (ره) اراک بود و پس از 120 دقیقه تلاش دو تیم، شهرداری اراک سه بر یک به نخستین پیروزی خود دست یافت.
تیم صالحین ورامین در ست دوم 25 بر 18 به پیروزی رسید اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 21 و 25 بر 23 مغلوب میزبان خود شد تا دومین ناکامی خود را در این فصل از رقابت های لیگ برتر تجربه کند.
ابراهیم فیروزی، مهدی نویدی و شهباز صدری به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و ناظر، قضاوت و نظارت بر این مسابقه را بر عهده داشتند.
این مسابقه دو هزار تماشاگر داشت و ونلین کادانکوف بازیکن شماره 12 شهرداری اراک و حمزه زرینی بازیکن شماره هفت صالحین ورامین کارت زرد دریافت کردند.
بهرام فرید، سعید مصطفی وند، امیر حسینی، حسام بخششی، حمزه زرینی، محمد محمد کاظم و احسن الله شیرکوند ترکیب تیم صالحین در ابتدای این مسابقه بودند.
تیم شهرداری اراک نیز با ترکیب حامد صدیق، نیما اسفندیاری، بهنام حاجی پور، علیرضا نادی، ونلین کادانکوف، مصطفی عباسلو و امین رضوی این مسابقه را آغاز کرد.
در آخرین مسابقه هفته چهارم لیگ برتر والیبال و در خانه والیبال تهران تیم پارسه سه بر یک پیکان تهران پرافتخارترین تیم این رقابت ها را شکست داد.
شاگردان فرهاد نفرزاده در ست نخست 25 بر 22 مغلوب پیکان شدند اما در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 23 و 26 بر 24 به پیروزی رسیدند تا با 10 امتیاز در جایگاه دوم جدول این رقابت ها قرار گیرند.
مجید محسنی شوشتری و وحید پورکاشیان داوران اول و دوم این مسابقه بودند و احمد بندری نیز بر این مسابقه نظارت داشت که 125 دقیقه به طول کشید.
مهرعلی باران چشمه رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح، خوان سیچلو مربی تیم ملی والیبال و محمود شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان از جمله تماشاگران ویژه این دیدار بودند. 500 تماشاگر نیز در خانه والیبال حضور داشتند.
پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان تهران این مسابقه را با ترکیب سعید معروف، امیر غفور، فرهاد نظری افشار، جواد معنوی نژاد، مسعود غلامی، مصطفی شریفات و مهدی مرندی شروع کرد.
در تیم پارسه تهران نیز رامین خانی، پوریا فیاضی، رسول نجفی، جواد حسین آبادی، اصغر مجرد، رضا عابدینی و علی حسین در ابتدای مسابقه به میدان آمدند.
در سه دیدار نخست این رقابت ها نیز تیم های والیبال سایپای تهران، بانک سرمایه و شهرداری تبریز به ترتیب موفق به شکست سازمان عمران شهرداری ساری، کاله مازندران و هاوش گنبد شدند.
هفته پنجم لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه 19 آبان ماه با شش دیدار پیگیری خواهد شد.

 

نظر شما