هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا؛

فرار کهکشانی‌ها از شکست/ سویا صدرنشین شد

۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۰:۱۸:۲۴
کد خبر: ۴۷۷۹۸۸
فرار کهکشانی‌ها از شکست/ سویا صدرنشین شد
پورتو با برد نزدیک برابر کلوب بروخه ۷ امتیازی شد و به رده دوم صعود کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته چهارم رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب ادامه یافت و طی آن تیم رئال مادرید از گروه F این مسابقات در خانه لژیا ورشو به تساوی ۳ بر ۳ دست یافت.

رئال مادرید خیلی زود به گل رسید. در دقیقه یک مسابقه بود که گرث بیل با ضربه ای دیدنی از پشت محوطه جریمه دروازه لژیا را گشود. اما ورزشگاه بخاطر محرومیت تیم لهستانی خالی از تماشاگر بود و ستاره ولزی نمی توانست شادی خود را با هواداران تقسیم کند.

حملات رئال در دقیقه ۳۵ گل دیگری را بدنبال داشت. این بار بنزما دروازه میزبان را باز کرد. این پایان کار دو تیم در نیمه نخست نبود چرا که وادیس اودیجا اوفو در دقیقه ۴۰ به زیبایی دروازه رئال مادرید را باز کرد تا فاصله دو تیم کاهش یابد.

نیمه دوم این بازی با شوکی دیگر به رئال مادرید همراه شد. رادوویچ در دقیقه ۵۸ با شوت زمینی خود دروازه ناواس را باز کرد تا لژیا به دومین گل خود دست یابد. رئال مادرید بعد از آن فشار حملات خود را افزایش داد اما لژیا در ضد حمله ای دیگر توسط مولین (۸۳) به گل رسید. رئالی ها که این باخت را باور نداشتند در دقیقه ۸۶ توسط کواچیچ از شکست گریختند.

در این گروه تیم دورتموند در زمین خود با تک گل آدریان راموس از سد اسپورتینگ گذشت تا ۱۰ امتیازی شده، صعودش را به مرحله بعدی حتمی کند. رئال مادرید با ۸ امتیاز تیم دوم جدول است.

پیروزی یک بر صفر بایرلورکوزن در زمین تاتنهام نیز از جمله نتایج جالب دیدارهای چهارشنبه شب بود. لورکوزن از ابتدای بازی تهاجمی ظاهر شد و مزد بازی برتر خود را گرفت. لورکوزنی ها با این برد ۶ امتیازی شدند و جای تاتنهام را در رده دوم گروه E گرفتند. موناکو با ۸ امتیاز صدرنشین این گروه است. این تیم با درخشش فالکائو که دو گل زد برابر زسکا مسکو به برتری ۳ بر صفر رسید.

در گروه G نیز تیم لستر بعد از سه برد متوالی، در خانه کپنهاگن متوقف شد. روباه‌ها با ۱۰ امتیاز صدرنشین گروه هستند. پورتو با برد نزدیک برابر کلوب بروخه ۷ امتیازی شد و به رده دوم صعود کرد و تیم کپنهاگن با ۵ امتیاز همچنان از شانس صعود برخوردار است.

تیم سویا با برتری ۴ بر صفر مقابل دینامو زاگرب جمع امتیازات خود را به عدد ۱۰ رساند و صدرنشینی گروه H را در اختیار گرفت. در این گروه یوونتوس در خانه برابر لیون یک بر یک متوقف شد. ایگواین روی ضربه پنالتی در دقیقه ۱۳ برای یووه گلزنی کرد اما تولیسو در دقیقه ۸۵ کار را به تساوی کشاند. یووه و لیون با ۸ و ۴ امتیاز دوم و سوم هستند.

نتایج دیدارهای چهارشنبه شب به شرح زیر است:

* موناکو ۳ - زسکا مسکو صفر

* تاتنهام صفر - بایرلورکوزن یک

* دورتموند یک - اسپورتینگ صفر

* لژیا ۳ - رئال مادرید ۳

* پورتو یک - کلوب بروژ صفر

* کپنهاگن صفر - لستر سیتی صفر

* یوونتوس یک - لیون یک

* سویا ۴ - دینامو زاگرب صفر

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز