مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام بانوان - دریاچه آزادی؛

نفرات برتر مسافت ۵۰۰ متر مشخص شدند

۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۲۰:۵۱:۲۶
کد خبر: ۴۷۸۱۸۸
نفرات برتر مسافت ۵۰۰ متر مشخص شدند
با برگزاری مسابقات فینال، نفرات برتر مسافت 500 متر رقابت های قهرمانی کشور آبهای آرام بانوان مشخص شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در ادامه رقابت های قهرمانی کشور آبهای آرام بانوان مسابقات فینال مسافت 500 متر در مواد کایاک و کانوی تکنفره، دونفره و چهارنفره برگزار شد. 

در کایاک یکنفره 500 متر بزرگسالان هدیه کاظمی از هرمزگان، آرزو حکیمی از همدان و نگار علیمحمدی از تهران مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.

در کانوی یکنفره 500 متر بزرگسالان معصومه داناپور از آذربایجان شرقی مقام اول، مهسا کهنسال از خوزستان مقام دوم و هیوا افضلی از کرمانشاه مقام سوم را از آن خود کردند.

در کایاک یکنفره 500 متر جوانان الناز شفیعیان از گیلان، راسپینا قوی دل از تهران و آتوسا خراطی از تهران توابع مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.

در کانوی یکنفره 500 متر جوانان پریسا محمدزاده از گیلان اول، پرستو مهنما از آذربایجان شرقی دوم و مریم آبزان سوم شدند.

در کایاک دونفره 500 متر بزرگسالان مونا ابراهیمی و مائده طهماسبی از تهران مقام اول را بدست آوردند، مریم رمضان خواه و گلناز غضنفریان از مازندران دوم شدند و هما نجیبی و کیانا کمال زاده از هرمزگان جایگاه سوم را از آن خود کردند.

در کانوی دونفره 500 متر بزرگسالان نادیا تالانک و هیوا افضلی از کرمانشاه، آتنا رئوفی و نسترن شفیع زاده از گیلان و معصومه داناپور و هستی محتشم از آذربایجان شرقی اول تا سوم شدند.

در کایاک دونفره 500 متر جوانان ساجده تبریزی و سارا حسینی از تهران مقام اول، سما یاسمی و ماندانا میرزاده از کرمانشاه مقام دوم و سوگند جعفرزاده و یاسمن سلطانی از تهران توابع مقام سوم را بدست آوردند.

در کانوی دونفره 500 متر جوانان سارا درختی و نگین خدمتگذار از گیلان، پرستو رهنما و کوثر زینی زاده از آذربایجان شرقی و فاطیما کاظمی و صبا سینائی از تهران رده های اول تا سوم را بدست آوردند.

در کایاک چهارنفره 500 متر بزرگسالان تیم تهران با ترکیب مونا ابراهیمی، مائده طهماسبی، نگار علیمحمدی و مائده شورگشتی از تهران مقام نخست را بدست آوردند، تیم هرمزگان با ترکیب کیانا کمال زاده، سارا کاظمی، ستاره شریفی و هما نجیبی رده دوم را از آن خود کردند و تیم همدان متینه نوری، آرزو حکیمی، مهسا بیگدلی و نرگس خدابنده لو سوم شدند.

در کایاک چهارنفره 500 متر جوانان تیم تهران ساقی خاقانی، سارا حسینی، پدیده پهلوان زاده و ساجده تبریزی اول، تیم تهران توابع با ترکیب یاسمن سلطانی، پانیز عیوضی، نازنین فرزانه و ساناز همت زاده دوم و تیم گیلان با ترکیب الناز شفیعیان، نازنین الهیاری، ترانه تورنگ و بیتا شهبین سوم شدند.

این رقابت ها فردا 14 آبان ماه با برگزاری مسابقات مسافت 200 متر ادامه پیدا کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز