نشست مشترک تاج با رییس سازمان جهانی فوتبال ساحلی؛

کاسکو: فوتبال ساحلی ایران در جهان نمونه است

۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۱۰:۲۵:۴۵
کد خبر: ۴۷۸۲۲۴
کاسکو: فوتبال ساحلی ایران در جهان نمونه است
بعداز ظهر امروز نشست مشترک رییس فدراسیون فوتبال ایران با جان کاسکو، رییس سازمان جهانی فوتبال ساحلی برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نشست مشترکی میان مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال ایران ، جان کاسکو، رییس سازمان جهانی فوتبال ساحلی، پریا شهریاری، رییس دپارتمان فوتبال ساحلی ایران، بهرام رضاییان و احمد عشقان ملک، مدیران عامل باشگاه های پارس جنوبی و مقاومت گلساپوش یزد برگزار و در زمینه راهکارهای توسعه ای و حمایتی فوتبال ساحلی و همچنین میزبانی مسابقات بین المللی توسط ایران بحث و گفتگو شد.

در ابتدای این نشست رییس سازمان جهانی  فوتبال ساحلی تبریک ویژه ای بابت فعالیت های فوتبال ساحلی در ایران به مهدی تاج و پریا شهریاری گفت.
 
جان کاسکو در ادامه گفت: فوتبال ساحلی ایران با توجه به فعالیت های بزرگ و زیرساختی در جهان نمونه است. چند ماه پیش ایران بودم و ذهنیت من نسبت به کشور شما بسیار مثبت تر از قبل شد چراکه مردمان بسیار خون گرم، صادق و پر هیجانی دارد و ما قصد داریم تا از طریق ورزش جذاب و مفرح فوتبال ساحلی این موضوع را در جهان بازتاب دهیم. 

رییس سازمان جهانی فوتبال ساحلی ادامه داد : اعطای میزبانی مسابقات بین المللی یکی از راه کارهای موجود است و با حضور تیم های ملی و باشگاهی مطرح جهان در ایران می توان پیام صلح و ورزش را به جهانیان منتقل کرد.

وی افزود : با توجه به ظرفیت بالای فوتبال ساحلی ایران و برنامه ریزی های مدونی که دارید، ما در کنار شما خواهیم بود و در این راه از هیچ حمایتی دریغ نمی کنیم. 

کاسکو درباره میزبانی ایران در مسابقات معتبر جهانی گفت : از اقدامات شما در راستای کسب میزبانی مسابقات بین المللی کاملا آگاه هستیم. همانطور که شما گفتید مسابقات مقدماتی جام جهانی فرصت خوبی است و من هم با شیخ سلمان دراینباره صحبت می کنم تا میزبانی این مسابقات به ایران داده شود.
 
رییس سازمان جهانی فوتبال ساحلی تاکید کرد: ما به هیچ وجه موافق برگزاری مسابقات مهم مقدماتی جام جهانی در کشور مالزی نیستیم، چراکه این کشور در زمینه فوتبال ساحلی فعال نیست در صورتی که ایران دارای لیک های برتر، دسته یک، جوانان، نوجوانان، فستیوال و همچنین مسابقات لیگ بانوان است. در حال حاضر در امارات شاهد حضور پر شور تماشاگران ایرانی هستیم که چه جو زیبایی در ورزشگاه دوبی ایجاد کرده اند که از پتانسیل های بسیار خوب ایران در صورت میزبانی مسابقات بشمار خواهد رفت.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز