با ثبت ۳۸ گل؛

رونی به نیستلروی رسید

۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۱۱:۱۳:۴۱
کد خبر: ۴۷۸۲۳۹
رونی به نیستلروی رسید
تیم منچستریونایتد در رقابت‌های لیگ اروپا مقابل فنرباغچه شکست خورد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، منچستریونایتد در رقابت‌های لیگ اروپا دیشب به مصاف فنرباغچه رفت. شیاطین سرخ با 2گل مقابل فنرباغچه تن به شکست داد.در این رقابت فنرباغچه با گل‌های موسی سو و جرمین لنز پیش افتاد اما رونی در دقیقه 89، یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.

وین رونی مهاجم منچستر با گلی که مقابل فنرباغچه در دقیقه 89 به ثمر رساند تعداد گل‌های خود را در اروپا به عدد 38 رساند تا با فان‌نیستلروی در این رکورد برابر شود. تعداد گل‌های با پیراهن منچستریونایتد به 247 گل رسید و تنها با زدن 3 گل دیگر، می‌تواند رکورد 249 سربابی چارلتون را پشت سر بگذارد و وی به بهترین گلزن تاریخ منچستریونایتد تبدیل شود.وین رونی سال 1985 در شهر لیورپول انگلستان به دنیا آمد.

شهرت وی وقتی به عنوان یک بازیکن جوان در جهان بیشتر شد که بازی‌های خیره کننده‌ای برای انگلستان در جام ملت‌های اروپا در سال 2004 در پرتغال به نمایش گذاشت. وین رونی در ابتدای فوتبال خود در تیم دسته اولی اورتون بازی می‌کرد و طی بازی‌های خوب و عالی، مربی وقت تیم ملی انگلستان تصمیم به حضور وی در تیم ملی کشورش گرفت.

بازی‌های فوق‌العاده خوب او باععث شد تا سر الکس فرگوسن خواهان او شود مبلغی را که باشگاه منچستریونایتد به رونی پیشنهاد کرد بالغ بر30 میلیون پوند بود تا او یکی از گرانترین بازیکنان جوان جهان شود. رونی اولین بازی‌اش را برای منچستریونایتد در فصل 2002-2003 انجام داد و بعد از گذشت 9 بازی در مقابل حریف قدرتمند منچستر یعنی آرسنال توانست گلزنی کند.

به زودی استعداد وین رونی در سطح بین‌المللی آشکار شد و او در فوریه ۲۰۰۳ جوانترین بازیکن تیم ملی فوتبال شد، زمانیکه به عنوان بازیکن ذخیره در بازی مقابل استرالیا در آپتون پارک به میدان آمد. وی همچنین جوانترین بازیکنی شد که برای کشورش در بازی با مقدونیه در ۱۷ سالگی و در سپتامبر ۲۰۰۳ گل زد.

رونی در چهار مسابقه مقابل سوییس و کرواسی ۴ گل به ثمر رساند، از جمله گل زیبایی از فاصله ۲۵ یاردی (۲۲ و نیم متری) به کرواسی زد. وی در یک نظرسنجی به عنوان زشت‌ترین بازیکن دنیا انتخاب شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز