چمن ورزشگاه نقش جهان به فوتبال ایران کمک می‌کند

تارتار: هدفمان رسیدن به جایگاه مناسب است

۱۳۹۵/۰۸/۱۴ - ۱۶:۰۳:۴۷
کد خبر: ۴۷۸۳۵۱
تارتار: هدفمان رسیدن به جایگاه مناسب است
سرمربی پارس جنوبی گفت: هدف‌مان امسال رسیدن به جایگاه مناسب در لیگ یک است اما اگر خودباوری داشته باشیم توانایی صعود به لیگ برتر را هم داریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل سپاهان و حذف از دور رقابت‌های جام حذفی گفت: درگذشت پدر استقلال را تسلیت می گویم. ما قبل از بازی گفته بودیم هدفمان این است یک بازی جذاب را ارائه دهیم که موفق بودیم. بازی روانی را ارائه دهیم. تماشاگران رازی بودند و به سپاهان این پیروزی را تبریک می‌گویم.

وی درمورد افتتاح ورزشگاه نقش جهان گفت: خوشحالم این ورزشگاه افتتاح شد. چمن این ورزشگاه از آزادی هم بهتر است و به فوتبال ایران کمک می‌کند.

سرمربی پارس جنوبی در مورد این دیدار یادآور شد: سپاهان چون فوتبال بازی می‌کند ما هم توانستیم بازی خودمان را ارائه دهیم اما در لیگ یک اینطور نیست. سن من از خیلی از مربیان لیگ یک کمتر است اما به آنها توصیه می‌کنم بیایید فوتبال بازی کنید. اینکه فوتبال بی‌کیفیت ارائه کنید و وقت تلف کنید تا به این شیوه نتیجه بگیریم در آینده به مشکل خواهیم خورد.

وی افزود: تیم‌های لیگ یکی مثل بادران، ملوان، خونه به خونه حتی اکسین و برخی تیم‌های دیگر توانایی خوبی دارند. پس وقتی می‌شود فوتبال بازی کرد باید در لیگ یک هم همین سیستم را ارائه داد چون حیف است دیمی بازی کنیم و تاکتیک نداشته باشیم.

تارتار یادآور شد: هدف‌مان امسال رسیدن به جایگاه مناسب در لیگ یک است اما اگر خودباوری داشته باشیم توانایی صعود به لیگ برتر را هم داریم. هدف‌گذاری‌مان حضور در جایگاهی مناسب است اما انتظار من صعود به لیگ برتر است.

وی درمورد درگذشت پورحیدری گفت از او جز اخلاق و شخصیت و فروتنی که داشت چیز دیگری به یاد ندارد. هیچ گاه پورحیدری از خودش تعریف نکرد و همیشه موفقیت‌هایش را به دیگران نسبت می‌داد.

تارتار در پایان از داوری دیدار سپاهان و پارس جنوبی ابراز رضایت کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز