نادری: بازی نفس گیری برابر تاهیتی داشتیم

۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۲:۵۷:۵۲
کد خبر: ۴۷۸۶۵۶
نادری: بازی نفس گیری برابر تاهیتی داشتیم
مربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان تاکید کرد امشب بازی بسیار سخت و پیچیده ای برابر برزیل پیش رو داریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی نادری، مربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان گفت: بازی شب گذشته برابر تاهیتی بسیار نزدیک و نفس گیر بود، بطوریکه انرژی زیادی از بازیکنان گرفت و در واقع بازیکنان روی غیرت خود این نتیجه را رقم زدند. به هرحال تیم تاهیتی با تمام قوا در زمین مسابقه حاضر شده بود و برای رسیدن به فینال هرچه در توان داشت را ارائه کرد. 

مربی تیم ملی درپاسخ به این سوال که دلیل گره خوردن بازی مقابل تاهیتی چه بود، توضیح داد: پیش از شروع رسمی بازیهای جام بین قاره ای در دیداری دوستانه به مصاف تاهیتی رفتیم که آن دیدار با نتیجه 6 بر یک به سود ما به پایان رسید. در واقع دلیل رقابت بسیار نزدیک دیشب چیزی جز رسمی بودن این مسابقه نبود. 

وی افزود: همانطور که بارها گفته شده شرایط بازی دوستانه و رسمی بسیار متفاوت است و در بازی شب گذشته هم این موضوع بار دیگر به اثبات رسید. البته بازیکنان ما بسیار برتر از حریف خود عمل کردند اما تیم تاهیتی هم عملکرد بسیار بهتری در مقایسه با بازی دوستانه خود مقابل ما به نمایش گذاشت.

نادری با اشاره به رویارویی ایران با برزیل در فینال رقابت‌ها گفت: امشب بازی بسیار سخت و پیچیده ای مقابل برزیل خواهیم داشت. این تیم شب گذشته با نتیجه 7 بر صفر تیم پرقدرت روسیه را شکست داد که نشان از آمادگی بسیار بالای این تیم در این دوره از رقابت‌ها دارد.

وی تاکید کرد: بازی‌های برزیل در مراحل گروهی و نیمه نهایی را از نزدیک در ورزشگاه مسابقات دنبال کردیم. به همین منظور آنالیز خوبی از این تیم در اختیار داریم و امیدوارم با تاکتیکی که برای این بازی درنظر می‌گیریم، در نهایت نتیجه بازی را به سود خودمان رقم بزنیم.

مربی تیم ملی در پایان گفت: بدون شک بازیکنان تیم ملی کشورمان در تک تک بازی‌ها با همه وجود به میدان رفتند. امیدوارم با دعای خیر مردم به قهرمانی این دوره از رقابت‌ها دست پیدا کنیم و پرچم مقدس کشورمان را در محل برگزاری بازی‌ها به اهتزاز در بیاوریم

نظر شما