مسابقات بین المللی تنیس فیوچرز-کویت؛

پیروزی شاهقلی مقابل نماینده مقدونیه

۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۳:۵۳:۱۵
کد خبر: ۴۷۸۷۳۵
پیروزی شاهقلی مقابل نماینده مقدونیه
انوشا شاهقلی با پیروزی مقابل نماینده مقدونیه به راند دوم مسابقات بین‌المللی فیوچرز راه یافت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دومین هفته رقابت های بین المللی تنیس فیوچرز در حالی از امروز به میزبانی کویت آغاز شد که نمایندگان کشورمان برای صعود به مرحله بعدی بازیها به مصاف یکدیگر رفتند.

در نخستین دیدار راند نخست جدول مقدماتی، امیرحسین بادی از ایران با نتیجه ( ۳-۶ و ۴-۶) مقابل آدریان رینگ دال از نروژ شکست خورد و انوشا شاهقلی با نتیجه ( ۴-۶ ، ۶-۳ و ۶-۷ ) استفان میکوف از مقدونیه را برد و جواز حضور در مرحله بعدی بازیها را بدست آورد.

حمیدرضا نداف دیگر نماینده کشنرمان در این مرحله با لوک استب از آلمان مسابقه می دهد. در جدول مقدماتی هفته دوم بازیها ۳۲ تنیسور از ایران، ژاپن، انگلیس، آلمان، هلند، لهستان، مصر، هند، پاکستان، لبنان، کویت، مقدونی، تاجیکستان، نروژ، رومانی و آمریکا حضور دارند و در نهایت ۸ تنیسور برتر به جدول اصلی بازیها صعود می کنند.

نمایندگان کشورمان برای کسب آمادگی لازم جهت حضور در مسابقات گروه ۲ آسیا و اقیانوسیه با ترکیب ۳ تنیسور در این رقابت ها شرکت کرده است . تیم ملی تنیس کشورمان بهمن ماه سال جاری و در مسابقات دیویس کاپ به مصاف تیم ملی پاکستان می رود.  هدایت تنیسورهای اعزامی به این رقابت ها بر عهده سعید احمدوند است.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز