صعود تیم ملی به جام جهانی قطعی نیست

حاج‌رضایی: با حضور سلطانی‌فر ورزش کشور پیشرفت بیشتری خواهد کرد/ رفتن منصورخان شوک بزرگی به فوتبال ایران بود

۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۴۷۸۸۱۱
حاج‌رضایی: با حضور سلطانی‌فر ورزش کشور پیشرفت بیشتری خواهد کرد/ رفتن منصورخان شوک بزرگی به فوتبال ایران بود
کارشناس فوتبال کشورمان گفت: امیدوارم از این به بعد قدر سرمایه هایی که در داریم را بدانیم و بیشتر به آنها احترام بگذاریم.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری برنا، امیر حاج رضایی کارشناس خبره فوتبال با حضور در غرفه خبرگزاری برنا درخصوص درگذشت پیشکسوت باشگاه استقلال و همچنین شرایط تیم ملی و مطبوعات کشور صحبت کرد.

وی با اشاره به درگذشت منصور پورحیدری پیشکسوت باشگاه استقلال اظهار داشت: جامعه ورزش و فوتبال بار دیگر یکی از باارزش ترین سرمایه های خود را از دست داد، رفتن منصور خان شوک بزرگی به فوتبال ایران بود.

حاج رضایی افزود: نزدیک به پنجاه سال بود که این مرد بزرگ و بااخلاق را می شناختم. در این مدت که ایشان در فوتبال مشغول به فعالیت بود حتی یک بار حرکت ناشایست و بی اخلاقی از او ندیدیم. در همه سالیان زندگی اش همواره سالم زندگی کرد و در اوج قرار داشت.امیدوارم از این به بعد قدر سرمایه هایی که در داریم را بدانیم و بیشتر به آنها احترام بگذاریم.

کارشناس فوتبال همچنین درخصوص شرایط تیم ملی و بازی هایی که این تیم برای صعود به جام جهانی در پیش دارد خاطرنشان کرد: درست است که در چند بازی گذشته تیم ملی ایران بازی های خوب را انجام داده و نتایج نسبتا قابل قبولی را نیز گرفته است ولی نباید این طور قلمداد شود که همه چیز برای صعود تیم ملی مهیا شده و تیم ملی را از هم اکنون در جام جهانی ببینیم.

وی ادامه داد: در بازی های آینده ملی پوشان کار سختی پیش رو دارند و باید با فکرتر عمل کنیم، برنامه ریزی ها باید طوری باشد که قصدمان فقط رفتن به جام جهانی نباشد و نگاه دورتر به این قضیه داشته باشیم و آن هم موفقیت همیشگی در فوتبال دنیا است و نباید به اتفاق ها دل خوش کنیم.

حاج رضایی همچنین در پاسخ به این سوال که وضعیت مطبوعات ورزشی ایران را چطور می بیند اظهار کرد: متأسفانه مطبوعات ورزشی ما همانند دیگر حوزه ها وضعیت چندان خوبی ندارند و با جان کندن به وظیفه رسانه ای خود عمل می کنند. اگر بخواهیم وضعیت مطبوعات کشورمان را با دیگر کشورها مقایسه کنیم می بینیم که خبرنگاران و اهل رسانه ما به آن چیزی که لایقش بوده اند نتوانسته برسند.

وی در پایان با اشاره به انتخاب مسعود سلطانی فر به عنوان وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به سواد و تجارب ایشان از گذشته و همچنین محبوبیتی که در بین ورزش دوستان دارند شاهد پیشرفت بیشتر ورزش باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز