آرزو می‌کنم روزهای خوب شطرنج با حضور سلطانی‌فر تداوم یابد

خادم‌الشریعه: میزبانی رقابت‌های جهانی اتفاق مهمی برای خانواده شطرنج است

۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۲۳:۰۲:۰۰
کد خبر: ۴۷۸۸۹۴
خادم‌الشریعه: میزبانی رقابت‌های جهانی اتفاق مهمی برای خانواده شطرنج است
شطرنج باز تیم ملی ایران گفت: شانس بسیار زیادی دارم که بتوانم در روسیه موفقیت های تهران را تکرار کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سارا خادم الشریعه شطرنج باز تیم ملی ایران و نفر دوم رقابت های گرندپری تهران با حضور در غرفه خبرگزاری برنا درخصوص رقابت های گرندپری روسیه و همچنین میزبانی ایران برای رقابت های جهانی بانوان صحبت کرد.

وی با اشاره به اینکه حدود 10 روز دیگر به رقابت های گرندپری روسیه اعزام خواهد شد، اظهار داشت: بعد از رقابت های گرندپری تهران این بار این مسابقات به میزبانی روسیه برگزار خواهد شد، با توجه به اینکه نفر اول رنکینگ جهانی از حضور در مسابقات انصراف داده است شانس بسیار زیادی دارم که بتوانم در روسیه نیز موفقیت های تهران را تکرار کنم. 

وی ادامه داد: رقابت های شطرنج گرندپری یکی از معتبرترین رقابت های جهان می باشد و امیدوارم با تمریناتی که از رقابت های تهران به بعد انجام داده ام، در روسیه نمایش قابل قبولی داشته باشم.

خادم الشریعه درخصوص میزبانی ایران برای رقابت های جهانی بانوان خاطرنشان کرد: در چند سال گذشته با برنامه ریزی که فدراسیون شطرنج انجام داده توانسته ایم میزبانی رقابت های بزرگی را بگیریم. میزبانی رقابت های جهانی نیز برای اولین بار به ایران رسیده است و این مهمترین اتفاق برای خانواده شطرنج است.

شطرنج باز تیم ملی در ادامه افزود: با تمهیداتی که وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون شطرنج در نظر گرفت و با رایزنی هایی که انجام شد توانستیم میزبانی این رقابت ها را به دست بیاوریم. سعی و تلاش خانواده شطرنج این است که بتوانیم بهترین استفاده را از میزبانی این مسابقات کنیم تا شطرنج بازان ایران بیشتر از پیش استعداد خود را به رخ جهانیان بکشند.

خادم الشریعه در پایان با اشاره به انتخاب مسعود سلطانی فر برای تصدی وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: امیدوارم موفقیت هایی که در زمان دکتر گودرزی برای شطرنج ایران اتفاق افتاد با حضور آقای سلطانی فر نیز تداوم داشته باشد که استعدادهای ناب ایران در رشته شطرنج روز به روز در میادین بین المللی مطرح شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز