درخشش فوتبال ساحلی حاصل تلاش و غیرتمندی ساحلی بازان پابرهنه ایران است

ساکت: برای حضوری موفق در جام جهانی باید تدارکات مناسبی داشته باشیم

۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۹:۵۱:۱۰
کد خبر: ۴۷۸۸۹۹
ساکت: برای حضوری موفق در جام جهانی باید تدارکات مناسبی داشته باشیم
رئیس سازمان تیم های ملی فدراسیون فوتبال گفت: اگر می خواهیم تیم های جوانان و نوجوانان ایران در رقابت های جام جهانی عملکردی موفق داشته باشند، بایدتدارکات مناسبی برایشان در نظر بگیریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدرضا ساکت رئیس سازمان تیم های ملی فدراسیون فوتبال درباره اعزام تیم ملی جوانان به کره جنوبی گفت: با توجه به صعود تیم جوانان به جام جهانی و با توافق رئیس فدراسیون، تاکیدات امیرحسین پیروانی سرمربی تیم ملی جوانان و پیگیری های انجام توسط سازمان تیم های ملی، دپارتمان جوانان، کمیته جوانان و کمیته تشریفات، علیرغم مشکلاتی که بر سر راه این بازیکنان بود، این تیم با 18 بازیکن دقایقی پیش به کره جنوبی اعزام شد و دو بازیکن دیگر فردا به جمع ملی پوشان ملحق می شوند. به دلیل اینکه فاصله بین مسابقه بحرین و تورنمنت کره جنوبی کوتاه بود و اکثریت بازیکنان دانشجو و سرباز بودند، مراحل خروج از کشور آنها در مدت دو یا سه روزه باید انجام می شد.

وی در ادامه ضمن تشکر از تمامی ارگانهایی که فدراسیون فوتبال را حمایت می کنند، گفت: از وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و همکاری ارزنده سردار صدر السادات، سردار باران چشمه، سردار آجرلو، امیر حسن پور، امیر آذر گون و امیر جمشید فولادی صمیمانه تشکر می کنیم که با مساعدت این عزیزان، زمینه اعزام این تیم فراهم شد. از اینکه این بزرگواران با نگاه ملی خود کمک کردند که این تیم به تورنمنت کره جنوبی اعزام شود و همچنین باشگاه هایی که این بازیکنان را در اختیار قرار دادند، تشکر می کنیم.

رئیس سازمان تیم های ملی ادامه داد: برای حضوری موفق در جام جهانی راهی جز اینکه تیم ملی جوانان و نوجوانان تدارک مناسب داشته باشند، نداریم و یکی از زمینه های تدارکات تیم ها، بازیهای دوستانه است. خوشبختانه جایگاه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی ایران با تلاش همه باشگاهها، تمامی مربیان، همه رسانه ها، همه بخش های فدراسیون فوتبال به ویژه  وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و همچنین نهاد هایی خارج از فدراسیون فوتبال مانند ستاد فرماندهی کل قوا، تربیت بدنی ستاد فرماندهی کل قوا، سازمان نظام وظیفه، تربیت بدنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی مقاومت بسیج، تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اداره گذرنامه، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، تربیت بدنی نیروی انتظامی و راهنمایی های فنی کارلوس کی روش، زمینه ای برای موفقیت های آتی تیم ها فراهم شده است.

ساکت در پایان گفت: درخشش فوتبال ساحلی را در رقابت های جام بین قاره ای به همه تبریک می گویم و این موفقیت حاصل زحمات و تلاشهای باشگاه ها، غیرتمندی ساحلی بازان پابرهنه ایران و همه بخش های فدراسیون بوده که محقق گردیده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز