رقابت‌های بین المللی تنیس فیوچرز-کویت؛

نداف به راحتی از سد نماینده آلمان عبور کرد

۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۰:۴۲:۳۶
کد خبر: ۴۷۹۰۴۷
نداف به راحتی از سد نماینده آلمان عبور کرد
تنیسورهای کشورمان نخستین روز رقابت‌های بین المللی فیوچرز کویت را با کسب دو پیروزی و یک شکست به پایان رساندند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نخستین روز جدول مقدماتی هفته دوم رقابت های بین المللی تنیس فیوچرز کویت با کسب ۲ پیروزی و یک شکست برای نمایندگان کشورمان همراه بود.

پس از شکست امیرحسین بادی و پیروزی انوشا شاهقلی مقابل نمایندگانی از نروژ و مقدونیه، حمید رضا نداف به عنوان آخرین نماینده کشورمان در این مرحله به مصاف لوک استب از آلمان رفت و موفق شد با نتیجه ( ۳-۶ و ۰-۶ ) و به راحتی از سد این تنیسور عبور کند.

به این ترتیب با پایان روز نخست بازیها نمایندگان کشورمان امروز به مصاف حریفان خود می روند. در نخستین دیدار حمید رضا نداف با جیوانی سماها از لبنان مسابقه می دهد و انوشا شاهقلی به مصاف فریدونی حمید از تاجیکستان می رود.

نمایندگان کشورمان در صورت پیروزی در این دیدارها جواز حضور در جدول اصلی بازیها را کسب می کنند.

در جدول مقدماتی هفته دوم بازیها ۳۲ تنیسور از ایران، ژاپن، انگلیس، آلمان، هلند، لهستان، مصر، هند، پاکستان، لبنان، کویت، مقدونی، تاجیکستان، نروژ، رومانی و آمریکا حضور دارند و در نهایت ۸ تنیسور برتر به جدول اصلی بازیها صعود می کنند.

نمایندگان کشورمان برای کسب آمادگی لازم جهت حضور در مسابقات گروه ۲ آسیا و اقیانوسیه با ترکیب ۳ تنیسور در این رقابت ها شرکت کرده است.

تیم ملی تنیس کشورمان بهمن ماه سال جاری و در مسابقات دیویس کاپ به مصاف تیم ملی پاکستان می رود.هدایت تنیسورهای اعزامی به این رقابت ها بر عهده سعید احمدوند است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز