اصفهان تاکنون به تعهدات خود عمل نکرده است

بنی تمیم: جام بین المللی کودک به احتمال فراوان در تهران برگزار می شود

۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۴:۰۹:۳۷
کد خبر: ۴۷۹۲۱۱
بنی تمیم: جام بین المللی کودک به احتمال فراوان در تهران برگزار می شود
نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: به احتمال فراوان مسابقات در تهران برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: با توجه به اینکه استانداری اصفهان تاکنون اقدامی برای  برگزاری جام بین المللی روز کودک در این شهر نکرده است،  به احتمال فراوان مسابقات در تهران برگزار می شود.

حمید بنی تمیم  با بیان این مطلب افزود: فدراسیون کشتی در راستای رشد و توسعه ورزش ملی ایران، کشتی، در سراسر کشور،  علاقمند به برگزاری رقابت های داخلی و بین المللی در تمامی استان ها می باشد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه "جام بین المللی روز جهانی کودک" یکی از معتبرترین تورنمنت های بین المللی دنیا در رده سنی نونهالان محسوب می شود،  فدراسیون کشتی به دنبال این بود که میزبانی این رقابت ها را با مشارکت یکی از استان های دارای سابقه و ظرفیت فنی مناسب در رشته کشتی برگزار کند، و در نهایت تصمیم بر این شد که میزبانی این مسابقات را به اصفهان واگذار نماید.

بنی تمیم تصریح کرد: متأسفانه علیرغم پیگیری های مکرر حضوری و مکتوب، در نهایت بدلیل عدم اقدام اجرایی لازم از سوی استانداری محترم اصفهان تاکنون، بنظر می رسد برگزاری رقابتهای یاد شده در این استان منتفی باشد. فدراسیون نمی تواند صرفا با اتکاء به توان محدود موجود در اختیار هیات کشتی و اداره کل ورزش و جوانان استان، چنین مسابقات بین المللی با اهمیت و سنگینی که بصورت تیم به تیم انجام  میشود  را در اصفهان برگزار کند.

وی خاطرنشان کرد: فدراسیون کشتی با توجه به سابقه درخشان کشتی در استان اصفهان، و علاقمندی مردم اصفهان به کشتی، و از سوی دیگر ،حمایت از برنامه های صورت گرفته برای پشتوانه سازی در کشتی اصفهان از سوی هیات کشتی این استان، تصمیم داشت  "مسابقات بین المللی روز جهانی  کودک" را در این شهر برگزار کند، اما در صورت ادامه روند کنونی به احتمال فراوان مسابقات مذکور روزهای 26 تا 28 آبان ماه در تهران برگزار خواهد شد.، و ما در این زمینه تا پایان ساعت اداری فردا(دوشنبه) صبر خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز