دریابیگی: مجبور به تغییرات اساسی در برنامه تیم نوجوانان شدیم

۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۴:۱۸:۴۷
کد خبر: ۴۷۹۲۲۴
دریابیگی: مجبور به تغییرات اساسی در برنامه تیم نوجوانان شدیم
سرپرست تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: با توجه به کاهش مدت زمان برای آماده سازی تیم نوجوانان،مجبورهستیم تغییرات گسترده در برنامه این تیم ایجاد کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا دریابیگی پس از اعلام تغییر زمان برگزاری مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا، گفت: با توجه به این که زمان کمتری نسبت به قبل برای آماده سازی تیم نوجوانان در اختیار داریم، بدون شک برنامه ریزی‌های ما با تغییرات گسترده مواجه خواهد شد.

وی ادامه داد: پیش از این قرار بود این مسابقات در ماه جولای برگزار شود و حتی در تقویم فدراسیون جهانی والیبال، FIVB هم همین زمان در نظر گرفته شده بود. با این حال این زمان تغییر کرده است و قرار است زمانی نزدیک به چهار ماه زودتر این مسابقات برگزار شود.

دریابیگی با اشاره به اینکه نفرات حاضر در اردوی تیم نوجوانان از تجربه کافی در زمینه مسابقه برخوردار نیستند، گفت: پیش از این در نظر داشتیم در نیمه  اول سال 96 و در مدت زمانی که تا آغاز مسابقات قهرمانی نوجوانان در اختیار داریم ، چند بازی دوستانه را ترتیب دهیم تا بازیکنان شرایط خود را در مسابقات دوستانه بسنجند. حالا باید برگزاری این مسابقات را به زمان دیگری موکول کنیم.

سرپرست تیم ملی نوجوانان ادامه داد: در دوره قبلی این مسابقات تیم ملی نوجوانان پیش از اعزام نزدیک به 30 دیدار دوستانه را برگزار کرد و با آمادگی راهی نبرد با حریفانش شد اما این بار با توجه به زمان اندکی که در اختیار داریم نمی‌توانیم این تعداد مسابقه را برگزار کنیم.

وی افزود: از طرفی اکثر تیم‌ها تا پایان سال وقت آزاد برای برگزاری دیدار دوستانه ندارند و ما بدون شک با گزینه‌های محدودی برای برگزاری دیدار دوستانه مواجه هستیم. با این حال در نظر داریم در صورت امکان اردویی تدارکاتی در ترکیه یا بلغارستان برای این تیم ترتیب بدهیم.

دریابیگی به برگزاری جلسه با داورزنی اشاره کرد و افزود: امروز جلسه ای با حضور رییس فدراسیون و کادر فنی تیم نوجوانان برگزار کردیم تا تصمیمات لازم را با توجه به تغییرات ایجاد شده اتخاذ کنیم و برنامه فشرده‌تری برای تیم نوجوانان ترتیب بدهیم.

وی کسب سهمیه جهانی در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در میانمار را هدف اصلی تیم ملی ایران عنوان کرد و افزود: 4 تیم نخست این رقابت ها به همراه بحرین میزبان از قاره آسیا در مسابقات جهانی حضور خواهند داشت که من فکر می‌کنم تیم ما مشکل خاصی برای کسب سهمیه نخواهد داشت. امیدوارم تیم ملی نوجوانان ایران هم در مسابقات قهرمانی آسیا و هم در مسابقات جهانی بحرین عنوانی که شایسته والیبال ایران است بدست آورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز