پورحیدری برای فوتبال کشور مفید بود

ابوالقاسم‌پور: پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود

۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۲۳:۱۰:۰۰
کد خبر: ۴۷۹۳۳۶
ابوالقاسم‌پور: پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود
بازیکن اسبق تیم ملی ایران گفت: تیم ملی فوتبال عملکرد خوبی داشته و به یک ثبات نسبی رسیده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بهنام ابوالقاسم پور بازیکن اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس در غرفه خبرگزاری برنا حضور پیدا کرد.

بهنام‌ابوالقاسم پور در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به درگذشت پیشکسوت استقلال مرحوم پورحیدری اظهار داشت: متأسفانه جامعه فوتبال بار دیگر یکی از بزرگان خود را از دست داد. منصورخان همواره در زندگی پربارش شاگردان خوبی را تربیت کرد و برای فوتبال کشور مفید بود. خیلی از بازیکنان بزرگی که توانستند اسمی در این فوتبال برای خود درست کنند تربیت یافته مکتب این مربی بزرگ بودند.

وی همچنین با اشاره به شرایط تیم ملی و بازی های پیش روی این تیم افزود: تیم ملی ایران در شرایطی قرار دارد که باید همه دست به دست هم بدهند تا این تیم به جام جهانی صعود کند.تیم ملی از زمانی که کی روش به عنوان سرمربی هدایت را برعهده گرفته عملکرد خوبی داشته و به یک ثبات نسبی رسیده است. حالا وقت آن است که با کنار گذاشتن اختلافات کمک کنیم که در چند بازی آینده این تیم ملی پوشان ما با خیال آسوده به مصاف حریفان بروند.

ابوالقاسم پور به موفقیت های تیم پرسپولیس در لیگ اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: خوشبختانه تیم پرسپولیس با حضور برانکو عملکرد خوبی داشته است و بازی های بسیار عالی انجام می دهد. با توجه به شرایط این تیم و تقویت خط دفاع که با آمدن سید جلال و بیرانوند انجام شد این تیم توان قهرمان شدن را دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز