استادیوم‌های تهران را مجهز می‌کنیم؛

گل‌محمدی: سلطانی‌فر به بدنه ورزش انرژی می‌دهد/ نباید از نقدهای سازنده گریزان باشیم

۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۲۳:۲۰:۰۰
کد خبر: ۴۷۹۳۴۱
گل‌محمدی: سلطانی‌فر به بدنه ورزش انرژی می‌دهد/ نباید از نقدهای سازنده گریزان باشیم
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران گفت: منتظر هستیم تا اتفاقات مبارکی برای ورزش پیش آید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رضا گل محمدی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران با حضور در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات از غرفه خبرگزاری برنا دیدن کرد.

گل محمدی در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به انتخاب مسعود سلطانی فر به عنوان وزیر ورزش و جوانان، اظهار داشت: امیدوار هستم با آمدن سلطانی فر انرژی مضاعفی به بدنه ورزش داده شود. با توانایی هایی که ایشان دارند قطعا کمک بزرگی برای دولت تدبیر و امید خواهند بود.

وی ادامه داد: با رأی قاطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مسعود سلطانی فر منتظر این هستیم که اتفاقات میمون و مبارکی برای ورزش کشور پیش آید.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران در ادامه در خصوص درگذشت پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: فقدان بزرگ درگذشت اسطوره اخلاق فوتبال و باشگاه استقلال را به همه جامعه ورزش تسلیت می گوییم و از آنجایی که بنده از گذشته با خانواده پورحیدری آشنایی دارم ایشان همواره دوست داشتند در آرامش کار کنند و اخلاق را عملی دنبال می کرد امثال پورحیدری را در ورزش کم داریم و باید قدر همین افراد را بدانیم.

وی افزود: اعتقاد من این است کسانی که با حضور در بیمارستان با این مرد بزرگ عکس گرفتند باید با اخلاق و منش او عکس می گرفتند. باید پورحیدری های زنده را دریابیم و خوشبختانه جامعه ورزش بدرقه خوبی از ایشان انجام داد.

وی همچنین در خصوص نمایشگاه مطبوعات اظهار داشت: شور و نشاطی که توسط همکاران مطبوعاتی در جامعه صورت می گیرد امیدوارکننده است و نباید از نقدهای سازنده گریزان باشیم و مطبوعات رکن چهارم جامعه هستند.

گل محمدی در ادامه با اشاره به برنامه ریزی اداره کل ورزش استان تهران برای استعدادیابی در تمامی رشته ها خاطرنشان کرد: یک روز بعد از پایان رقابت های المپیک ریو جلسه ای در اداره کل گذاشتیم و ستاد 2020 را راه اندازی کردیم.قصدمان از تشکیل این جلسه این است که یک کار خارج از شعار انجام دهیم، یکی از تصمیمات این ستاد برای برگزاری المپیاد بین دانش آموزان بود. نگاه اصلی ما برای انجام این طرح برای مناطق محروم است.

وی ادامه داد: این المپیاد را با 27 رشته انجام می دهیم که روی 12 رشته موفق المپیکی تمرکز بیشتری داریم. این المپیاد در دو بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد و می خواهیم که بهترین استعدادها را شناسایی کنیم، این کار برای رفع تکلیف نیست و چند پارامتر را دنبال خواهیم کرد و به نفرات برتر به تیم های ملی راه پیدا خواهند کرد.

گل محمدی درخصوص اقدامات استان تهران برای پیشرفت ورزش اضافه کرد: با توجه به اعتبار خوبی که شرکت توسعه و تجهیز به اداره کل تهران اختصاص داده است در نظر داریم پنج استادیوم تهران که در حال تکمیل می باشد را در فاز اول از لحاظ زمین فوتبال، پیست دوومیدانی و نورگزاری مجهز کنیم. در فاز دوم نیز مابقی امکانات ورزشگاه تکمیل خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات ما در خصوص راه اندازی ستاد امور جوانان با حمایت های استاندار و فرماندهی های استان است. تمام فرمانداران موظف شده اند که این طرح را پیگیری کنند و با حمایت بخش خصوصی امیدواریم بخشی از عقب ماندگی این استان که به  خاطر حجم جمعیت در تهران بوده برطرف شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز