تیموریان و حقیقی دعوت می‌شوند

کی روش: بعضی تصمیمات فیفا منصفانه نیست

۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۶:۳۱:۱۷
کد خبر: ۴۷۹۷۸۵
کی روش: بعضی تصمیمات فیفا منصفانه نیست
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازیکنانی نظیر تیموریان و حقیقی به اردوی بعدی دعوت می‌شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه با یکسری از تصمیمات فیفا در محروم کردن بازیکنان و مربی تیم ملی موافق نیست، گفت: بازیکنانی نظیر تیموریان و علیرضا حقیقی به اردوی بعدی دعوت می‌شوند.

کارلوس کی‌روش در حاشیه تمرین امروز دوشنبه تیم ملی فوتبال ایران در کمپ تیم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: بازی با سوریه بازی خاصی برای ما است. چالش سختی را به خاطر این بازی در پیش داریم.

وی درباره لیست تیم ملی که تعجب خیلی ها را برانگیخته است، افزود: من شخصا از مالزی، زمین تمرین و بازی بازدید کرده ام که شرایط سختی دارد. الان فصل بارش باران های استوایی است و باران شدیدی در مالزی خواهیم داشت. یکی از دلایل اعلام این لیست تیم ملی، منطبق کردن بازیکنان با آن شرایط بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد: ما فقط یک بازی تدارکاتی که زیاد سنگین هم نیست پیش از بازی با سوریه داریم. اینها بر تصمیمات ما تاثیر گذاشت و سعی کردیم بازیکنان کمتری با خود به مالزی ببریم. یکسری تصمیمات را بر اساس شرایط کشور مالزی گرفته ایم. بازیکنانی مثل سروش رفیعی، علیرضا حقیقی، داریوش شجاعیان و تیموریان مطمئنا در اردوی زمستان همراه ما هستند. من روی آنها حساب کرده ام. شرایط تیم ملی با باشگاه متفاوت است و بازیکنان همیشه نمی توانند در تیم ملی باشند.

کی روش خاطرنشان کرد: ما یکسری بازیکنان مصدوم مثل غفوری و بیرانوند داشتیم. یکسری جریمه ها را هم فیفا برای ما در نظر گرفت که دو بازیکن خود را نداریم. در واقع ما سه، چهار بازیکن اصلی خود را از دست دادیم که جایگزین کردن آنها کار راحتی نیست.

وی با اشاره به محرومیت چند بازیکن تیم ملی تاکید کرد: باید قبول کنیم که ما هم گاهی اشتباه می کنیم و باید مسئولیت اشتباه خود را قبول کنیم. البته با یکسری از تصمیمات فیفا موافق نیستیم. فکر می کنیم بعضی از این تصمیمات منصفانه نیست ولی آیا ناراحتیم؟ به هیچ عنوان. ما این اتفاقات را به عنوان چالش بزرگتر در نظر می گیریم. باید بدانیم تنها راه پاسخ به این اتفاقات گرفتن امتیاز بازی با سوریه است.

سرمربی تیم ملی درباره بازی با گینه نو و اینکه آیا این بازی برای ایران مناسب خواهد بود یا خیر، تصریح کرد: مسئله اصلی این است که می خواهیم در این مسابقات بازیکنان خود را بسنجیم نه بازیکنان تیم حریف را. خوشبختانه توانستیم این بازی را هماهنگ کنیم. این برای ما یک جلسه تمرینی است. خوشبختانه تمام بازیکنان تیم ملی سالم هستند و با قدرت به کارشان ادامه می دهند. وحید امیری هم هیچ مشکلی ندارد. ما مسیرمان را ادامه می دهیم و سعی می کنیم بهترین ها را برای تیم ملی به ارمغان بیاوریم.

کی روش گفت: تصمیم بر این شد که برای مالزی واقعیت را قبول کنیم چون کاری از دستمان ساخته نیست. خوشبختانه در دی ماه یک اردوی آماده سازی در امارات داریم که برابر ساحل عاج بازی خواهیم کرد. زمان آن خواهد بود که به تمام بازیکنان جوان میدان بدهیم.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز