یاری: برنامه بلند مدت برای حضور در المپیک آرژانتین داریم

۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۰۹:۴۲:۴۲
کد خبر: ۴۷۹۹۰۱
سرمربی تیم ملی فوتسال زیر 17 سال بانوان گفت: برای حضوری پرقدرت در رقابت های المپیک 2018 آرژانتین اردوهای تدارکاتی رابرگزار کرده و سعیمان بر این است که بهترین عمکلرد را از خود به جای بگذاریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، شهناز یاری سرمربی تیم فوتسال زیر 17 سال بانوان درباره برگزاری اردوهای انتخابی و تدارکاتی گفت: چندین مرحله از اردوهای انتخابی را برگزار و بازیکنان مختلفی را زیر نظر داشتیم. این اردو به ارزیابی عملکرد فنی، تکنیک و تاکتیکی بازیکنان پرداخته و روی تمرینات مختلفی تمرکز داشتیم.

وی افزود: اردوی تدارکاتی این تیم در راستای حضور در مسابقات المپیک زیر 17 سال که برای اولین بار در رده سنی جوانان در سال 2018 به میزبانی آرژانتین برگزار خواهد شد، تشکیل می شود تا با قدرت و شایستگی در این بازی ها حضور داشته باشیم. فوتسال ایران از پناسیل بالایی برخوردار است و باید به بازیکنان بها داده و اردوهای مستمری را برگزار کنیم تا حضوری موفق داشته باشیم.در واقع برنامه بلند مدت برای حضور در المپیک آرژانتین داریم که امیدوارم با حمایت مسئولین فدراسیون و کمیته بانوان، به اهداف خود برسیم.

سرمربی تیم ملی زیر 17 سال بانوان با انتقاد از اینکه متاسفانه برخی رسانه ها دنبال حاشیه بوده و با انتشار برخی اخبار و یا عکس تلاش مستمر یک تیم را زیر سوال می برند، گفت:  زمانی که عکس بازیکن مصدوم در رسانه ها منتشر شد، تعجب کردم. این بازیکن به دلیل مصدومیت زیر نظر کادر پزشکی و مرکز ایفمارک دوره درمانی خود را سپری می کند. اینکه شیطنت دو همبازی در تیم، رسانه ای می شود، جای تعجب دارد. این بازیکنان در رده سنی زیر 14 تا 16 سال هستند و شیطنتشان امری طبیعی است. اما اینکه رسانه ها به این موضوع به صورت حاشیه می پردازد برای من جای سوال و تعجب دارد. متاسفانه شیطنت درون تیمی بازیکنان با بی مهری رسانه ها مواجه شد. رسانه ای کردن شوخی دو بازیکن با یکدیگر که شاید در هر تیم دیگری هم وجود دارد، مطمئنا به ضرر بانوان خواهد بود.

وی در پایان گفت: آکادمی ملی فوتبال با امکانات مناسبی که در اختیار تیم ها قرار میدهد، شرایط را به گونه ای فراهم کرده که تیم ها در راحت ترین شرایط دسترسی کامل به احتیاجات خود داشته باشند. زمانی که برخی از برنامه های تلویزیونی و یا روزنامه ها فقط به دنبال حاشیه بوده و نقاط ضعف را نشان می دهند، ما هیچ انتظاری نباید داشته باشیم. معتقدم حاشیه سازی برای دختران جوان که در خانه خود از یک شوخی کودکانه آنها این تصاویر و اخبار منتشر می شود، کاری درستی نبوده و هیچ کمکی به تیم ما و اهدافش نخواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز