مدالم را تقدیم روح گلبارنژاد می‌کنم

قاسمی: می‌خواهم راه گلبارنژاد را ادامه دهم

۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۳:۳۲:۱۹
کد خبر: ۴۸۰۰۸۶
قاسمی: می‌خواهم راه گلبارنژاد را ادامه دهم
دوچرخه سوار معلول که روز گذشته مدال قهرمانی کشوری خود را تقدیم مرحوم بهمن گلبارنژاد کرد گفت قصد دارد راه این اسطوره ورزشی کشور را ادامه دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا قاسمی روز گذشته با حضور در نمایشگاه «بهمن و ۱۱۰ نفر» مدال طلایی که از رقابت های قهرمانی کشور در شیراز به دست آورده بود را به دوچرخه مرحوم گلبارنژاد آویخت.

وی درباره این کار نمادین خود به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: من و مرحوم گلبارنژاد در یک کلاس حضور داشتیم و فکر می کنم که اگر ایشان در این رقابت‌ها حضور داشتند مدال طلا به ایشان می رسید و من نقره می گرفتم. به همین منظور مدال را تقدیم به روح این دوچرخه سوار عزیز کردم.

قاسمی در ادامه افزود: مرحوم گلبارنژاد موفقیت های بسیاری را در عرصه دوچرخه سواری پارالمپیکی کشور کسب کرد و باید قدردان افتخارات این ورزشکار عزیز کشورمان باشیم. فکر می کنم کاری که من انجام دادم کار کوچکی بود در قبال بزرگی ایشان. در واقع ادای احترامی بود به تلاش های این دوچرخه سوار پارالمپیکی ایران.

دوچرخه سوار معلول ایران که ۲۵ سال سن دارد در ادامه تصریح کرد: می خواهم راه مرحوم گلبارنژاد را ادامه دهم. من هم در کلاس C۴ حضور دارم و می خواهم نهایت تلاش خود را به کار گیرم تا در بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو به عنوان نماینده ایران حضور داشته باشم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز