عیادت مشاور امور فرهنگی کمیته ملی المپیک از کیمیا علیزاده

۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۰:۴۹:۴۱
کد خبر: ۴۸۰۱۱۶
عیادت مشاور امور فرهنگی کمیته ملی المپیک از کیمیا علیزاده
مشاور امور فرهنگی کمیته ملی المپیک در امور بانوان به همراه مسئول امور بانوان بسیج ورزشکاران از کیمیا علیزاده عیادت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی آبادی و شیخ مرادی صبح امروز (سه شنبه) با حضور در منزل کیمیا علیزاده که به دلیل آسیب دیدگی مزمن بعد از اتمام بازیهای المپیک ریو تحت عمل جراحی قرار گرفته و در حال حاضر دوران بهبودی خود را در منزل پشت سر می‌گذارد از وی عیادت کردند.

در این دیدار طاهره علی آبادی ضمن قدردانی از افتخارآفرینی کیمیا علیزاده در المپیک ریو و کسب نخستین مدال تاریخی بانوان ایران در المپیک برای این ورزشکار با اخلاق کشورمان آرزوی موفقیت کرده و ابراز داشت: وظیفه خود می‌دانیم در چنین لحظاتی در کنار ورزشکاران عزیز باشیم و ضمن پیگیری سلامتی آنها هر آنچه در توانمان وجود دارد برای بهبودی سریعتر این عزیزان انجام دهیم.

وی خطاب به پدر و مادر کیمیا علیزاده تصریح کرد: جا دارد از زحمات شما عزیزان نیز تشکر کنم چرا که حمایت‌های خانواده‌های عزیز قهرمانان و دعای خیر آنها نقش بسزایی در موفقیت ورزشکاران در میادین بین‌المللی دارد و امیدوریم به زودی علیزاده بهبود یافته و با سلامتی کامل به میادین بازگردد چرا که برای ما بیش از هر چیزی سلامتی یک ورزشکار مهم است.

در ادامه کیمیا علیزاده ابراز داشت: بسیار متشکرم که تشریف آوردید و الان که در منزل دوران بهبودی خود را سپری می کنم پیگر روند درمانی بنده هستید و جا دارد در این زمینه از کمیته ملی المپیک قدردانی کنم.

وی افزود: بدون تردید در چنین مواقعی ورزشکاران بیش از هر زمان دیگری نیاز به حمایت مسئولان دارند و عیادت شما از بنده مایه قوت قلب خودم و به خصوص پدر و مادرم می‌شود.

همچنین شیخ مرادی مسئول امور بانوان بسیج ورزشکاران نیز اعلام داشت: موفقیت قهرمانان محجبه کشورمان در عرصه بین‌المللی مایه مباهات مردم و بخصوص بانوان کشورمان بوده و هر مسلمان در هر جای دنیا که باشد وقتی می‌بیند یک ورزشکار زن مسلمان با حجاب اسلامی بر روی سکو می‌رود به خود می‌بالد.

در خاتمه پدر و مادر کیمیا علیزاده از حضور علی آبادی و شیخ مرادی در منزلشان تشکر کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز