نیما نکیسا در گفتگو با برنا:

دیدار مقابل سوریه حکم فینال را دارد/ اسکلت پرسپولیسی به نفع تیم ملی است

۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۰:۱۹:۵۵
کد خبر: ۴۸۰۳۹۷
دیدار مقابل سوریه حکم فینال را دارد/ اسکلت پرسپولیسی به نفع تیم ملی است
دروازه‌بان اسبق تیم ملی کشورمان گفت: پیروزی مقابل با سوریه می‌تواند 85 درصد از صعود تیم ملی به جام جهانی را هموار می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نیما نکیسا، دروازه‌بان اسبق تیم ملی کشورمان درباره دیدار تیم ملی کشورمان در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی مقابل سوریه با خبرنگار برنا گفتگو کرد.

وی با بیان اینکه دیدار تیم ملی کشورمان مقابل سوریه حکم فینال دارد، بیان کرد: پیروزی مقابل با سوریه می‌تواند 85 درصد از صعود تیم ملی به جام جهانی را هموار می‌کند.

نکیسا با اشاره به اینکه  در مقابل سوریه تعدادی از بازیکنانمان را در اختیار نداریم، افزود: تیم ملی کشورمان در مالزی باید دیدار هوشمندانه و رو به جلویی داشته باشد. تعجب می‌کنم که این دیدار در این مدت فصل در مالزی برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه سوریه تیم سخت کوش و خوبی است، اضافه کرد: باید تیم ملی کشورمان با هوشمندی بسیاری در مقابل این تیم با انگیزه قرار گیرد تا بتواند به سه امتیاز بازی برسد.

نکیسا درباره عملکرد بیرانوند در تیم ملی کشورمان، اشاره کرد: بیرانوند به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیم ملی کشورمان را در دیدار با سوریه همراهی کند. وی تاکنون عملکرد خوبی در تیم ملی و پرسپولیس به نمایش گذاشته است. هر دروازه‌بانی که به تیم ملی دعوت می‌شود انجام وظیفه خود را برای بسته ماندن دروازه‌تیم ملی کشورمان را انجام می‌دهد.

وی با تاکید براینکه سرمربی تیم ملی اکنون اخباری، مکانی و مظاهری را به تیم ملی کشورمان دعوت کرد، افزود: هر کدام از این سنگربانان بعد از گذشت زمان طولانی در دروازه تیم ملی کشورمان قرار می‌گیرند. آنها نباید کار عجیبی انجام دهند که به ضرر تیم ملی کشورمان تمام شود.

نکیسا ادامه داد: دروازه‌بانی که اکنون در چهارچوب دروازه تیم ملی قرار می‌گیرد باید در خروج‌های خود دقت بیشتری انجام دهد.  توپ‌هایی که به سمت دروازه ارسال می‌شود با تمرکز و دقت بیشتری از دروازه تیم ملی محافظ کند.

دروازه‌بان اسبق تیم ملی بیان کرد: حسین ماهینی یکی از بهترین مدافعان حال حاضر پرسپولیس است و در بردهای سرخپوشان سهم بسیاری به گردن دارد. وی یکی از بازیکنان پر انرژی و بدون اشتباهی است که با سخت کوشی خود می‌تواند در خط دفاع عملکرد خوبی داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه طارمی از بازیکنان باهوش و فرصت طلبی است که در بردهای تیم ملی کشورمان می‌تواند کمک‌های بسیاری انجام دهد، افزود: طارمی لحظه سنج است و به نقاط کور خط دفاعی رخنه می‌کند و فرصت را به گل تبدیل می‌کند.

نکیسا با اشاره به اینکه انصاری فرد در لیگ یونان درخشش خوبی داشت، بیان کرد: وی از بازیکنان شوت زن و سر زن خوبی است که خود را به خوبی در شرایط گل‌زنی قرار می‌دهد و به راحتی  توپی که برای وی ارسال می‌شود به گل تبدیل می‌کند.

وی درباره عملکرد سردار آزمون گفت: سردار به آرامی دارد پای خود را جای پای بزرگان قرار می‌دهد و آینده خوب و روشنی در انتظار این بازیکن است.

نکیسا با اشاره به اینکه برانکو سرمربی پرسپولیس توانست در فصل گذشته سرخپوشان را از رده 14 جدول لیگ برتر نایب قهرمان کند، اضافه کرد: سرمربی سرخپوشان در این فصل هم عملکرد خوبی دارد که این تیم در صدر جدول قرار دارد.

وی ادامه داد: اکنون در لیگ برتر پرسپولیس و تراکتورسازی منسجم‌ترین تیم‌های حال حاضر کشورمان هستتند. کی‌روش سرمربی تیم ملی کار خوبی کرد که بازیکنان تیم را از تیم‌های منسجم لیگ برتری استفاده کرد. 70 درصد اسکلت تیم ملی از پرسپولیس شکل گرفت و سرمربی تیم ملی به دنبال یک تیم منسجم است.

نکیسا در پایان گفت: بازیکنان پرسپولیس مدت بسیاری است که در کنار یکدیگر بازی کرده‌اند و این نشان از انسجام آنها است که به تیم ملی کشورمان کمک‌های بسیاری می‌کند.

نظر شما