بعید بود ژاپنی ها اینقدر ضعیف میزبانی کنند

برخواه: کنفدراسیون برای مسابقات آسیایی برنامه ندارد

۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۱:۲۸:۵۰
کد خبر: ۴۸۰۴۸۰
برخواه: کنفدراسیون برای مسابقات آسیایی برنامه ندارد
سرمربی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان معتقد است؛ کنفدراسیون وزنه برداری آسیا سازماندهی و برنامه درستی برای برگزاری مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان در ژاپن را ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدحسین برخواه سرمربی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان کشورمان در خصوص برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در توکیوی ژاپن گفت:امشب در کنگره مسابقات قهرمانی رده سنی نوجوانان و جوانان آسیا لیست نهایی و رکورد ورودی نفرات تیم را اعلام می کنیم. فردا شب نیز سایر اعضای تیم ملی نوجوانان وارد توکیو می شوند.

برخواه درخصوص برنامه ریزی نامناسب مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا تصریح کرد: از ابتدا کار، زمانیکه برنامه ریزی مسابقات اعلام شد مشخص بود شدیداً بی نظمی در مسابقات وجود دارد چون سازماندهی درستی برای برگزاری مسابقات از سوی کنفدراسیون وزنه برداری آسیا صورت نگرفته است. لیست اولیه وزنه برداران به همراه رکوردهای تقریبی آنها باید دوهفته پیش، به تمامی کشورهای اعلام می شد ولی اینگونه نبود.

وی ادامه داد: شرایط میزبانی و حتی محل اسکان شرکت کننده های مسابقات آسیا در ژاپن مناسب نیست. همچنین فاصله هتل تا محل مسابقات زیاد است که به طور حتم برای نفرات تیم خسته کننده خواهد بود. امیداورام بچه ها تیم با صبر و تحمل این وضعیت را سپری کنند تا این شرایط روی عملکردشان تاثیر منفی نداشته باشد.

سرمربی تیم ملی نوجوانان درخصوص زمان برگزاری مسابقات نیز تاکید کرد: ایرادات زیادی به نحوه برگزاری می توان گرفت.زمان برگزاری مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا اصلاً اصولی نیست. مسابقات قاره ای باید قبل از مسابقات جهانی انجام شود.این در حالی است که؛ مسابقات وزنه برداری نوجوانان قهرمانی اروپا و آفریقا 50 روز قبل برگزار شده، ولی قهرمانی آسیا بلافاصله پس از رقابتهای جهانی انجام می شود. این نزدیکی مسابقات جهانی به آسیایی بی تردید کیفیت مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا را پایین می آورد.به طور حتم کشورهای که با ترکیب کامل در این رقابتها حاضر شده اند این شرایط بد و نامناسب برگزاری مسابقات بر روی عملکرد وزنه برداران شان تاثیر منفی خواهد گذاشت.

برخواه در خصوص برنامه ریزی برای قهرمانی در رقابتهای نوجوانان آسیا خاطرنشان کرد: در مسابقات وزنه برداری نوجوانان جهان هم هدف مان کسب عنوان قهرمانی بود. برای بدست آوردن این امر مهم تمامی تیم تلاش کردند ولی نا خواسته امتیازاتی را از دست دادیم و نایب قهرمان شدیم. در مسابقات جهانی مالزی، طوری برای بچه ها برنامه ریزی داشتیم که روز بعد مسابقه شان تمرینات را برای قهرمانی آسیا استارت بزنند تا اینگونه زمان را از دست ندهیم.آنها تمرینات مناسبی انجام داده اند و امیدواریم با بهترین نتیجه ممکن به کارمان در رقابتهای آسیایی ژاپن خاتمه دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز