دعوت از بسکتبالیست های با ویلچر ایران به اردوی آماده سازی

۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۲:۳۰:۵۱
کد خبر: ۴۸۰۵۴۴
دعوت از بسکتبالیست های با ویلچر ایران به اردوی آماده سازی
سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان زیر 23 سال از برگزاری نخستین مرحله تمرینات تیم از 22 آبان ماه خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسن پالار سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان، گفت: در هفته جاری برنامه استعدادیابی و انتخابی با حضور 30 نفر از ورزشکاران جوان زیر 23 سال برگزار شد و در نهایت پس از بررسی شرایط و کلاس بندی، 18 نفر انتخاب شدند.

وی ادامه داد: نخستین مرحله از اردوی تمرینی این بازیکنان برای مسابقات انتخابی قهرمانی جهان از 22 آبان ماه به میزبانی آمل برگزار می شود و تا 29 این ماه ادامه خواهد یافت.

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر جوانان ایران افزود: از میان 18 ورزشکار انتخاب شده حدود سه نفر سابقه عضویت در تیم ملی را دارند و باقی ورزشکاران در سطح مسابقات داخلی و لیگ های باشگاهی بازی کرده اند.

پالار گفت: تیم بسکتبال با ویلچر ایران در نهایت با 12 ورزشکار عازم مسابقات انتخابی قهرمانی جهان خواهد شد و طی دو مرحله اردو شش ورزشکار از جمع 18 ورزشکار دعوت شده حذف می شوند.

وی افزود: مسابقات انتخابی قهرمانی جهان در بخش آسیا و اقیانوسیه از دوم بهمن ماه با حضور تیم های ایران، ژاپن، عربستان، هند، چین، استرالیا و تایلند برگزار می شود و سه تیم اول برای مسابقات قهرمانی جهان سهمیه می گیرند.

اسامی بازیکنان دعوت به اردو تیم ملی جوانان
امیر رضا احمدی از ایلام، عبدالقادر شریفی‌نیا از خوزستان، امیرحسین سعید محمدی از زنجان، مهدی مظلوم از مازندران، مهدی ماندگار، عبدالرضا ایژک از هرمزگان، علی تفتیان از یزد، علی کریمی از اصفهان، مجتبی کمالی از فارس، محمد سیاری، امیر محمد توحید نژاد، همایون عسگری، مهدی عباسی از مرکزی، امید هاشم‌آبادی از خراسان رضوی، پیمان میزان، حسنعلی کعبی ،سید مهدی موسوی از تهران، حامد زارعی، رضا عیوضی از قم، محمدرضا دباغ از البرز، محمد معظمی از اردبیل.

نظر شما