تعطیلی آکادمی ملی فوتبال تکذیب شد

۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۴:۴۴:۲۰
کد خبر: ۴۸۰۶۷۳
تعطیلی آکادمی ملی فوتبال تکذیب شد
فدراسیون فوتبال آکادمی ملی فوتبال را تعطیل نکرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فدراسیون فوتبال اطلاعیه ای را در خصوص اخبار منتشر شده درباره تعطیلی آکادمی صادر کرد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

از حدود سه ماه گذشته کارگروه ویژه ارتقاء فوتبال کشور به جهت همگرایی بین کمیته های جوانان، آموزش، فنی و توسعه و آکادمی ملی فوتبال تشکیل و تاکنون 5 جلسه عمومی و تخصصی برگزار شده است. هدف آن ایجاد هماهنگی جامعه در ارتباط با فعالیتهای توسعه فوتبال، استعدادیابی، همگرایی فنی و  جلوگیری از فعالیتهای موازی است و در این ارتباط آخرین متددها و برنامه های فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا و توسعه های سازمان آنها، مد نظر قرار گرفته و مقرر شده است که ضمن بازنگری در شرح وظایف و فعالیتهای بخش های مختلف، فدراسیون در امور پایه،  روش های نوین و کیفی را مورد برنامه ریزی و توجه قرار دهد.

بر همین اساس قرار نیست که آکادمی ها به ویژه آکادمی ملی فوتبال تعطیل شوند بلکه قرار است روش ها و متدهای نوین و ساز کارهای بهتر و توسعه ای با هدف بهره برداری مناسب و بیشتر انجام شود. آسیب شناسی جشنواره ها و فعالیتهای مختلف تاکنون صورت گرفته است و نقاط ضعف و قوت استخراج شده و در این مسیر بهینه سازی مد نظر قرار گرفته است. بدون شک تغییر مدیریتی احتمالی در ساختارها و بخش های مختلف به معنی توقف و تعطیلی بخش های مختلف نیست بلکه فدراسیون فوتبال د رنظر دارد اهداف و برنامههای خود را در زمینه ارتقا آکادمی ملی فوتبال به انجام برساند.

لازم به توضیح است، فدراسیون فوتبال در مورد ساختارها و بحث سخت افزاری با توجه به وجود زمینهای موجود در کمپ تیم های ملی و بهبود وضعیت و افزایش امکانات با قدرت هر چه بیشتر فعالیت می کند.

نظر شما