آندو به خاطر میانگین سنی سوریه خط خورده است۱

شانس بازی کامیابی‌نیا بیشتر از ابراهیمی و کریمی

۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۰۹:۴۷:۱۵
کد خبر: ۴۸۰۸۲۷
شانس بازی کامیابی‌نیا بیشتر از ابراهیمی و کریمی
با وجود جوانگرایی سرمربی پرتغالی، میانگین سنی تیم ملی فوتبال ایران 27 سال است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، لیست جدید کارلوس کی روش برای سفر به مالزی و رویارویی با سوریه در حالی اعلام شد که اسمی از آندرانیک تیموریان کاپیتان اول تیم ملی کشورمان در میان مدعوین نبود!

با توجه به محرومیت احسان حاج صفی خیلی ها تصور می کردند کارلوس کی روش روز 25 آبان ماه و در بازی با سوریه از زوج سعید عزت اللهی جوان و آندرانیک تیموریان با تجربه استفاده می کند.

با این وجود مرد پرتغالی خط بطلانی برتمام پیش بینی های اولیه کشید و کاپیتان اول تیم ملی را خط زد تا خیلی ها را شگفت زده کند.

البته عملکرد کارلوس کی روش طی سال های گذشته به شکلی بوده که کمتر کارشناس یا رسانه ای بابت انتخاب بازیکنان تیم ملی حداقل در ماه های اخیر از او انتقاد کرده است.

این مرتبه نیز با وجود خط زدن علیرضا حقیقی و به ویژه آندرانیک تیموریان آب از آب تکان نخورد و کسی نقدی علیه مرد پرتغالی انجام نداد.

شاید برای شما هم این سوال به وجود آمده باشد که چرا آندرانیک تیموریان خط خورد؟ از زبان یکی از نزدیکان تیم ملی شنیدیم که دلیل اصلی این تصمیم کارلوس کی روش به میانگین سنی تیم ملی سوریه بر می گردد.

در حال حاضر و با وجود جوانگرایی سرمربی پرتغالی، میانگین سنی تیم ملی ایران 27 سال است و این عدد 3 سال بیشتر از میانگین سوری هاست.

تیم ملی سوریه در 4 دیدار قبلی خود برابر کره جنوبی، چین، ازبکستان و قطر به لطف همین میانگین سنی و استفاده از جوانترها بیشتر از حریفان دویده است. بنابراین کارلوس کی روش باید حق او که تاحدودی از این بابت نگران باشد.

سرمربی زیرک تیم ملی کشورمان در 4 دیدار قبلی ایران برابر قطر، چین، ازبکستان و کره جنوبی با ترکیب های مختلف و برنامه ریزی وارد میدا نشده و این مرتبه نیز قصد دارد میانگین سنی ایران را پایین بیاورد تا مقابل دوندگی سوری ها کم نیاورد.

دعوت از کمال کامیابی نیای توپ گیر و دونده هم در همین راستاست. گرچه در غیاب آندرانیک تیموریان خط خورده و احسام حاج صفی محروم، امید ابراهیمی و علی کریمی نیز حضور دارند اما بنابر شنیده ها هافبک دفاعی پرسپولیس شانس بالاتری برای بازی مقابل سوریه دارد.

همچنین یک منبع موثق و مطلع به ما خبر داد که کارلوس کی روش برای جام جهانی 2018 روسیه نیز برنامه خاصی داشته و به شکلی  زیرپوستی تصمیم گرفت تیم ملی ایران را جوان کند.

پس از خسرو حیدری و آندرانیک تیموریان نفرات دیگری هم در آینده از تیم ملی حذف خواهند شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز