خبرگزاری برنا وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهد

حجی‌زواره: تکواندو باید از المپیک ریو برای رسیدن به موفقیت درس بگیرد

۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۲:۰۵:۵۰
کد خبر: ۴۸۰۸۵۳
حجی‌زواره: تکواندو باید از المپیک ریو برای رسیدن به موفقیت درس بگیرد
ملی پوش تیم تکواندو ایران با حضور در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات از غرفه خبرگزاری برنا بازدید کرد.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، مسعود حجی زواره ملی پوش تیم تکواندو ایران با حضور در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات از غرفه خبرگزاری برنا بازدید کرد.

حجی زواره در این بازدید در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: مطبوعات و رسانه ها وظیفه خطیری دارند و آن شفاف سازی و اطلاع رسانی وقایع و اتفاقات به مردم است.خبرگزاری برنا به عنوان یکی از اصلی ترین خبرگزاری ها در بخش ورزش توانسته وظیفه خود را به خوبی انجام و رویدادهای ورزشی را به درستی انعکاس دهد.

هوگوپوش تیم ملی ایران درخصوص شرایط تیم ملی گفت: اردوی ما آغاز شده و تمرینات خود را به صورت جدی دنبال می کنیم و اولین رقابتی که در آن حضور پیدا می کنیم از مسابقات گرندپریکس است.

وی ادامه داد: ملی پوشان به آمادگی کامل رسیده اند و امیدوارم که در این رقابت ها بتوانیم موفقیت های گذشته خود را تکرار کنیم.

حجی زواره همچنین درباره علل ناکامی تیم ملی تکواندو در المپیک ریو خاطرنشان کرد: فدراسیون تکواندو در چند سال گذشته با مدیریت با ثباتی که داشته و برنامه ریزی های خوبی که آقای پولادگر انجام داده توانسته ایم به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنیم. قبل از شروع رقابت های المپیک نیز چند رقابت خوب را پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: اتفاقی که برای تیم ملی تکواندو در ریو افتاد ممکن است برای هر رشته ای بیفتد ولی این یک شوک بود که ما برای مسابقات بعدی بتوانیم از این ناکامی درس بزرگی بگیریم. هر چند مدالی که کیمیا علیزاده گرفت توانست مقداری از ناکامی آقایان را جبران کند و امیدواری بزرگی ایجاد نماید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز