همایش بزرگ سراسری نمایش روپایی برگزار می‌شود

حب‌درویش: دوست دارم رکورد جدیدم را خبرگزاری برنا پوشش دهد

۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۳:۳۲:۵۲
کد خبر: ۴۸۰۹۴۶
حب‌درویش: دوست دارم رکورد جدیدم را خبرگزاری برنا پوشش دهد
بنیان گذار نمایش روپایی با توپ کشورمان گفت: دوست دارم رکورد جدیدم را با پوشش خبرگزاری برنا انجام دهم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی حب‌درویش رکوددار روپایی جهان ثبت گینس و رییس کمیته روپایی و مهارت های فردی و نمایشی با توپ در ایران در غرفه برنا حضور پیدا کرد.

وی با بیان اینکه استعدادهای بسیاری در راستای ‌ورزش روپایی در سراسر کشور وجود دارد، بیان کرد: علاقمندان به این رشته ورزشی در سراسر کشور مدارک مورد نیاز خود را به هیئت‌های ورزش همگانی ارسال می‌کنند تا  کلاس‌های آموزشی مربوط به نمایش روپایی برگزار شود.

حب‌درویش با تاکید بر اینکه شاگرد از ۱۰ ساله‌ای دارم که ۵ هزارتا روپایی می‌زند، افزود: استعدادهای بسیاری در سنین مختلف در سراسر کشور وجود دارد که نیاز به حمایت است تا این رشته به پیشرفت مورد نیاز خود برسد.

بنیان گذار نمایش روپایی با توپ با تاکید بر اینکه برای پیشرفت و توسعه این رشته ورزشی برنامه‌های بسیاری دارد، اضافه کرد: همایش بزرگ سراسری نمایش روپایی برگزار می‌شود که هر شهرستانی ۱۰۰ نفر از استعداد‌های نمایش روپایی را در این همایش شرکت دهند.

وی ادامه داد: برنامه‌ها رکوردهای جدید بسیاری در برنامه دارم که امیدوارم بتوانم هزینه‌های مورد نیاز   فراهم شود.

حب‌درویش با اشاره به اینکه علاقه دارم در دیدارهای بزرگ فوتبالی حرکات نمایشی روپایی با توپ انجام دهم، بیان کرد: بزرگ ترین آرزویم نمایش  روپایی با ساچمه در دیدار ال کلاسیکو اسپانیا است که در مقابل مسی و رونالدو حرکات نمایشی با توپ انجام دهم.

وی در پایان از اطلاع رسانی‌های به موقع خبرگزاری برنا تشکر کرد و گفت: رسانه در پیشرفت حرکات نمایشی روپایی با توپ بسیار موثر است. دوست دارم رکورد جدیدم را با پوشش خبرگزاری برنا انجام دهم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز