رسانه‌ها نقش پررنگی در تمام جوامع دارند

رودکی: از زمان حضور درخشان در فدراسیون، اتفاقات مبارکی برای جامعه جودو افتاده است

۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۳:۴۷:۱۲
کد خبر: ۴۸۰۹۵۶
رودکی: از زمان حضور درخشان در فدراسیون، اتفاقات مبارکی برای جامعه جودو افتاده است
مدیر سازمان تیم‌های ملی جودو از غرفه خبرگزاری برنا بازدید کرد.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، محمدرضا رودکی مدیر سازمان تیم های ملی جودو با حضور در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات از غرفه خبرگزاری برنا بازدید کرد.

رودکی در این بازدید در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به حضور در این نمایشگاه اظهار کرد: رسانه ها نقش پررنگی در تمام جوامع دارند و می توانند باعث ایجاد پیشرفت و توسعه در کشور شوند.

وی در ادامه درخصوص وضعیت فدراسیون جودو افزود: از زمانی که درخشان به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شد اتفاقات میمون و مبارکی برای جامعه جودو افتاده است. خانواده جودو کسی را می خواست که به مسائل روز آشنایی داشته باشد و بتواند با مسئولان جهانی ارتباط برقرار کند.

رودکی تصریح کرد: در چند سال گذشته مسائل فنی به جودو ضربه زیادی زده است و ما از علم روز دنیا عقب ماندیم، با رایزنی هایی که درخشان با رییس فدراسیون جهانی انجام داد توانستیم کمپ تمرین فدراسیون جهانی را به صورت مداوم و رایگان در کشور مجارستان در اختیار ملی پوشان قرار بدهیم. این موضوع به دلیل هزینه زیادی که داشت قبلا برای ما میسر نبود ولی درخشان با رابطه خوبی که دارد این امکان را برای خانواده جودو فراهم نمود. 

مدیر تیم ملی جودوی ایران خاطرنشان کرد: موضوع مهم دیگری که در این یک ماه برای جودو اتفاق افتاد توافق اولیه با یکی از چهره های برتر جهان جودو برای هدایت تیم ملی است. ایلیادیس یکی از قهرمانان المپیک جهان جودو می باشد که احتمالا تا چند روز آینده قراردادش نهایی خواهد شد.

وی افزود: یکی دیگر از دغدغه های اصلی ما این بود که نمی توانستیم لباس مناسب برای تیم فراهم کنیم با اقداماتی که انجام شد هم لباس استاندارد در اختیار ملی پوشان قرار خواهد گرفت و هم 6 عدد تاتامی زرد در اختیار کمیته مسابقات قرار داده ایم که مسابقات به بهترین شکل انجام شود. اگر مشکلات فدراسیون حل شود توان ما خیلی بیشتر از این ها خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز