تمرین نوبت صبح سرخپوشان برگزار شد

۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۲:۵۳:۵۰
کد خبر: ۴۸۱۱۳۸
تمرین نوبت صبح سرخپوشان برگزار شد
تیم فوتبال پرسپولیس تمرین نوبت صبح روز جمعه را در زمین چمن باشگاه ایرانیان دوبی برگزار کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان تمرین نوبت اول روز جمعه را از ساعت 10:05 به وقت محلی در زمین چمن باشگاه ایرانیان زیر نظر کادر فنی برگزار کردند. تمرین پس از صحبت‌های برانکو ایوانکوویچ در خصوص برنامه‌های تمرینی و اردو شروع شد.

بازیکنان ابتدا با انجام حرکات کششی و نرمشی کار خود را آغاز کردند و در ادامه، با توپ بدن‌های خود را گرم کرده و دوهای سرعتی را در دستور کار قرار دادند.  تمرین امروز در حضور تعدادی تماشاگر ایرانی و اصحاب رسانه انجام شد. انجام حرکات دو به دو از قبیل پاسکاری و ضربه به توپ مرحله بعدی تمرین بود.

تمرینات سنگین بدنسازی در هوای گرم و شرجی دوبی بدن بازیکنان را ساخته و پرداخته کرده است. شلیک توپ به منطقه‌ای مشخص از سوی برانکو، بخش بعدی تمرین بود که زیر نظر کادر فنی انجام شد.

کریم باقری مربی تیم پرسپولیس با حضور پرشور در تمرینات سرخپوشان علاوه بر همکاری‌های لازم با برانکو، بازیکنان را برای انجام حرکات تکنیکی و تاکتیکی تشویق می‌کرد. آخرین بخش تمرین نوبت صبح سرخپوشان در سالن وزنه انجام شد که برنامه‌هایی ویژه از سوی مارکو تدارک دیده شده بود.

سرخپوشان در نوبت بعدازظهر امروز جمعه از ساعت 18 به تمرین خواهند پرداخت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز