برای حضوری پرقدرت در دوئل آسیایی ژاپن؛

وزنه‌برداران جوان و نوجوان نخستین تمرین خود را برگزار کردند

۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۰۸:۵۸:۰۸
کد خبر: ۴۸۱۲۹۱
وزنه‌برداران جوان و نوجوان نخستین تمرین خود را برگزار کردند
وزنه برداران تیم های ملی نوجوانان و جوانان کشورمان پس از حضور در شهر توکیو و مستقر شدن در هتل محل اقامت خود، نخستین تمرین گروهی را درسالن (آرنای شهر توکیو) برگزار کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ملی پوشان دو رده سنی (نوجوانان و جوانان) پس از حضور درشهر توکیو میزبان برگزاری رقابتهای آسیایی 2016 ، از امروز با رفتن به سالن تمرین (آرنا) تمرینات خود را برای مهیا شدن و رقابت در این دوره از مسابقات استارت زدند.

گفتنی است، کادرهای فنی هر دو رده سنی نوجوانان و جوانان امروز در دستور کار وزنه برداران خود حرکات (یکضرب تکنیک، دوضرب قدرتی و تکنیک واسکات پا) را قرار دادند. البته میزان و رکوردهای درنظر گرفته شده برای ملی پوشان نوجوان و جوان کشورمان با توجه به شرایط و وضعیت جسمی بچه های ملی پوش متفاوت برای تک تک آنها طراحی شده بود.

لازم به ذکر است؛ حسین سلطانی و اسحاق ذعاب در دسته 69 کیلوگرم رده سنی نوجوانان، نخستین نمایندگان وزنه برداری کشورمان هستند که از یکشنبه13 نوامبر( 23 آبان) راس ساعت 16 به وقت توکیو (10:30 صبح به وقت تهران) به روی تخته رفته و برای کسب عنوان آسیایی با رقبای خود دست و پنجه نرم می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز