مینی والیبال قهرمانی کشور؛ آغاز رقابت دختران نونهال

۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۱۰:۰۶:۵۲
کد خبر: ۴۸۱۳۵۰
دومین دوره مسابقات مینی والیبال قهرمانی نونهالان کشور در گروه دختران از امروز در رامسر آغاز شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دومین دوره مسابقات مینی والیبال قهرمانی نونهالان کشور جام «پیشکسوتان فقید والیبال» از روز سه شنبه 18 آبان ماه به میزبانی رامسر آغاز شد و به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.

این رقابت ها در دو گروه پسران و دختران برگزار می شود که مسابقات پسران پنج شنبه شب پس از برگزاری 146 مسابقه با قهرمانی گلستان به پایان رسید.

تیم های کاله مازندران، کاشان و گیلان نیز رتبه های دوم تا چهارم مسابقات مینی والیبال قهرمانی نونهالان کشور را به دست آوردند.

رقابت های گروه دختران نیز از صبح امروز (شنبه) با حضور 73 تیم در 16 گروه (9 گروه پنج تیمی و 7 گروه 4 تیمی) آغاز شد و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

در پایان دور مقدماتی این رقابت ها از هر گروه دو تیم (32 تیم) به مرحله بعدی صعود می کنند که به صورت حذفی در مراحل بعدی به مصاف یکدیگر می روند تا پس از سه روز رقابت تیم های اول تا چهارم مسابقات دختران نیز مشخص شوند.

اعضای کمیته استعدادیابی و مسئولین استعدادیابی استان های کشور (31 استان) نیز در زمان برگزاری رقابت های دو گروه پسران و دختران حضور دارند.

مسابقات مینی والیبال قهرمانی نونهالان کشور در مجتمع شهید چمران آموزش و پرورش واقع در استان مازندران، شهرستان رامسر پنج کیلومتری چابکسر برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز