شناسایی هفت بازیکن جدید برای تیم ملی؛

مانی: حضور ملی‌پوشان سطح مسابقات قهرمانی کشور را بالا برد

۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۱۰:۴۴:۵۰
کد خبر: ۴۸۱۳۷۰
مانی: حضور ملی‌پوشان سطح مسابقات قهرمانی کشور را بالا برد
رئیس کمیته فوتبال هفت نفره گفت: میزبانی رشت در مسابقات قهرمانی کشور خوب بود و شرایط مناسبی از جهت اسکان و زمین بازی های پیش بینی شده بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امین‌اله مانی رییس کمیته فوتبال هفته نفره اظهار داشت: حضور ملی پوشان در قالب تیم های استانی باعث شد تا سطح مسابقات بالا برود و تقریبا همه ی تیم ها در سطح برابری بازی کردند و از مجموع بازیکنانی که در این مسابقات حضور داشتند، 7 بازیکن جدید برای پست های مختلف شناسایی شدند و منتظریم تا پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در دسته دو که تا حدود دو ماه آینده برگزار می شود، از مجوع این بازیکنان و نیز بازیکنان منتخب دسته دو، نفرات جدید تیم ملی را معرفی و به اولین اردوی تیم ملی دعوت کنیم.

رئیس کمیته فوتبال هفت نفره خاطر نشان کرد: بازیکنان فوتبال هفت نفره به دلیل پشت سر گذاشتن پارالمپیک و حضور شایسته تیم ملی کشورمان در این رقابتها و نیز پیش رو بودن مسابقات قهرمانی جهان، انگیزه ی خوبی دارند و همه ی ورزشکاران در تلاش برای راه یابی به جمع ملی پوشان هستند و این مساله در خلال رقابت ها قابل لمس بود.

وی در ادامه گفت: متاسفانه تیم لرستان در مسابقات حاضر نشد و باعث شد تا یکی از گروه ها سه تیمی شود و در پایان مسابقات نیز این تیم و نیز تیم قزوین از رقابت های دسته یک به دسته دو سقوط کردند.

اله مانی تصریح کرد: مسابقه فینال بسیار جذاب، دیدنی بود و دو تیم گیلان و بوشهر بسیار نزدیک به هم بازی کردند. تیم گیلان برای اولین بار بود که به فینال راه می یافت و بازی خوبی ارائه داد. در مجموع این رقابت ها 13 بازی با حضور 7 تیم برگزار شد و 4 داور نیز این مسابقات را قضاوت می کردند.

رئیس کمیته فوتبال هفت نفره در پایان اعلام کرد: در پایان مسابقات حسین تیزبر  از تیم بوشهر به عنوان آقای گل و صادق حسنی از تیم گیلان به عنوان بازیکن اخلاق انتخاب شدند و تیم زنجان نیز کاپ اخلاق را دریافت کرد.

بیست و سومین دوره رقابت های قهرمانی کشور فوتبال هفت نفره در دسته یک از 16 تا 20 آبان ماه به میزبانی شهر رشت برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز