آینده وزنه‌برداری همین نوجوانان هستند؛

خورشیدی: برای قهرمانی رقابت سختی با میزبان داریم

۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۱۱:۵۸:۲۳
کد خبر: ۴۸۱۴۶۷
خورشیدی:  برای قهرمانی رقابت سختی با میزبان داریم
مربی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان گفت: قطعا برای قهرمانی ما با کشور میزبان یعنی ژاپن رقابت تنگاتنگی خواهیم داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اکبر خورشیدی مربی تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان کشورمان در خصوص رقابتهای قهرمانی آسیا در ژاپن گفت: شرایط ما برای حضور در رقابتهای آسیای خوب است. البته با توجه به نزدیکی زمان مسابقات جهانی و آسیایی ژاپن و همچنین مسافت طولانی که بچه‌ها برای حضور در این مسابقات تحمل کردند، اندکی از لحاظ بدنی خسته هستیم. البته خستگی طبیعی است و خداراشکر در این یکی دو روزی که در ژاپن هستیم بچه ها وضعیت بهتری پیدا کردند.

مربی تیم ملی نوجوانان در خصوص وضعیت کنونی تیم ملی کشورمان برای کسب عنوان قهرمانی آسیا متذکر شد: البته شاید چون ما در مالزی نایب قهرمان جهان شدیم توقع مردم و جامعه وزنه برداری از این تیم بالا رفته است. اما باور کنید آسیا هم دسته کمی از جهان ندارد. زیرا اکثر وزنه‌برداران طرز اول جهان در قاره آسیا حضور دارند. بنابراین این موضوع کار مارا سخت تر می کند. ضمن اینکه قطعا برای قهرمانی ما با کشور میزبان یعنی ژاپن رقابت تنگاتنگی خواهیم داشت.

خورشیدی در خاتمه یادآور شد: مردم ایران و خانواده وزنه برداری مثل همیشه ما را دعا کنند تا بتوانیم با کسب جام قهرمانی و مدال های خوش رنگ دل آنها را شاد کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز