قهرمانی تیم عالیشاه در مسابقات دوره‌ای والیبال؛

ریکاوری مفرح سرخپوشان در باشگاه ایرانیان دوبی

۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۱۲:۰۳:۰۳
کد خبر: ۴۸۱۴۷۵
ریکاوری مفرح سرخپوشان در باشگاه ایرانیان دوبی
تیم فوتبال پرسپولیس طبق برنامه، امروز شنبه تمرینات خود را در قالب ریکاوری مفرح با انجام رقابت‌های مختلف ورزشی انجام داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان طبق برنامه کادر فنی، ریکاوری مفرحی را در قالب چند رشته برای بازیابی مسائل روحی و روانی با نشاط و شادی خاصی انجام دادند.

برانکو ایوانکوویچ با همکاری دستیارانش، بازیکنان، کادر فنی و دیگری اعضای تیم را در قالب گروه‌های چهار و پنج نفره راهی مسابقات دوره‌ای والیبال و دیگر رشته ها در زمین چمن مصنوعی و اختصاصی والیبال باشگاه ایرانیان دوبی کرد.

داور این مسابقات سرتن چوک بود و پندار خمارلو وی را به عنوان داور خط همراهی می‌کرد. ابتدا تیم یانسکی به همراه رادوشوویچ، پریمیوف و رضایی در مقابل تیم عالیشاه که علیپور، نورالهی و رحمتی وی را همراهی می‌کردند قرار گرفت که در نهایت تیم امید با نتیجه 15 بر 6 به برتری رسید.

در دیگر دیدار این مسابقات، شهاب زاهدی، حامد آقایی، صادق محرمی و ابوالفضل درویش‌وند در برابر تیم علیرضا بیرانوند، آرام طبع، طاهرخانی، احسان علوان زاده و عارف محمدعلیپور قرار گرفتند که در پایان تیم بیرانوند با نتیجه 15 بر 12 پیروز شد.

تیم فرشاد احمدزاده هم با همراهی مسلمان، کرملاچعب و اصغر نیک سیرت در برابر تیم پریمیوف، رادوشوویچ یانسکی و اجاقی به برتری 15 بر 9رسیدند.

کریم باقری هم با همراهی مارکو، ایگور، دکتر زادمهر و محمود خوردبین با برتری 17 بر 15 در برابر تیم شهاب زاهدی که وی را آقایی، درویش‌وند و محرمی همراهی می‌کردند، به پیروزی رسید.

امید عالیشاه، نورالهی، رحمتی و علیپور بار دیگر برابر تیم فرشاد احمدزاده که وی را مسلمان، کرملاچعب و نیک سیرت همراهی می‌کردند به برتری 18 بر 16 دست پیدا کردند.

علیرضا بیرانوند، احسان علوان زاده، محمد امین آرام طبع، حمیدرضا طاهرخانی و محمد علیپور در مقابل تیم باقری که وی را زادمهر، مارکو، ایگور و محمد علی ترکاشوند همراهی می‌کردند، با نتیجه 15 بر 12 شکست را پذیرا شدند.

و اما رقابت فینال این مسابقات با برگزاری تیم باقری و امید عالیشاه به قضاوت چوک و خمارلو انجام شد که در نهایت تیم بازیکنان به قهرمانی این رشته پر هیجان دست یافتند و جام قهرمانی را بالای سر بردند.

تیم فوتبال پرسپولیس تمرین بعدی خود را از صبح فردا در زمین چمن باشگاه ایرانیان برگزار خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز