پورحیدری، قرمز و آبی را متحد کرد؛

نکیسا: من ظهور کردم اما خاموشم کردند/ مرا برای مهمانی‌هایشان می‌خواستند

۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۱۲:۲۹:۴۲
کد خبر: ۴۸۱۵۰۳
نکیسا: من ظهور کردم اما خاموشم کردند/ مرا برای مهمانی‌هایشان می‌خواستند
دروازه‌بان اسبق کشورمان گفت: رسانه‌ها نباید افراد بی هویت و پوچ را پررنگ کنند.

گروه ورزشی خبرگزاری برنا- نیما نکیسا دروازه‌بان اسبق تیم ملی کشورمان در گفتگو با خبرنگار برنا، ناراحتی خود را از وضع موجود در فوتبال ایران ابراز کرد.

نکیسا در ابتدا ضمن ابراز تاسف به خاطر در گذشت منصورپورحیدری گفت: ایشان مرد با اخلاق و متین فوتبال کشورمان بودند و با این سفرشان، قرمز و آبی را با حالت دیگری متحد کردند. لازم است از این فرصت استفاده کنم و بگویم، متاسفم برای کسانی‌که به روح بزرگ قهرمان‌های این آب و خاک بی احترامی می‌کنند و برای مثال سنگ مزار آن‌ها را مورد اهانت قرار می‌دهند. این اتفاق تلخ را خدمت خانواده مرحوم پورحیدری و به خصوص سرکارخانم، دکتر فریده شجاعی و فرزندانشان، شاگردانه، برادرانه و خالصانه تسلیت می‌گویم و امیدوارم بقای عمر این عزیزان باشد.

دروازه‌بان سابق تیم ملی کشورمان، در پاسخ به این سوال که، در حالیکه ورزش و به خصوص فوتبال ما به افراد تحصیلکرده‌ای چون خودش نیاز دارد اما چرا این افراد در حال حاضر از فوتبال دور هستند، گفت: باید عرض کنم تا وقتی که آب گل آلود نباشد، ماهی روی آب نمی‌آید. عده‌ای هستند که آب را گل آلود می‌کنند تا سود ببرند و به پول‌های پوچ و مفت برسند. من هیچ ادعایی در فوتبال ندارم. در دورانی که بازی می‌کردم همواره تلاش کردم بیشترین راندمان کاری را داشته باشم. اگر خوب بودم که خدارا شکر و اگر قصوری داشتم امیدوارم مردم به بزرگواری خودشان ببخشند.

نکیسا ادامه داد: متاسفانه من در فوتبال ایران خیلی زود خاموش شدم. در واقع من ظهور کردم اما دیگران خاموشم کردند. البته خدارا شاکرم که توانستم با ورود به عرصه علم، به نحو دیگری خدمتگزار جامعه ورزش باشم. امیدوارم روزی شرایطی به وجود بیاید که قهرمانان ورزشی با شرایط و امکانات خوب جذب دانشگاه‌ها شوند تا بتوانیم در کنار قهرمان پروری، ورزشمان را به سمت علمی شدن حرکت دهیم.

نکیسا با اشاره به اینکه به تشویق خانواده‌اش به دنبال کسب علم ورزش رفته است، گفت: خدارا شکر می‌کنم درحال حاضر در شرایطی هستم که شاید خودم هم روزی باور نمی‌کردم بتوانم به آن برسم. خوشحالم به کمک پدرومادرم و دوستانم، شرایط مهیا شد تا در یک رشته بسیارسخت اکنون دانشجوی مقطع دکترا باشم. افرادی که همیشه کنارم بودند نه آن‌هایی که فقط به دنبال این بودند که مرا در مهمانی‌ها و پارتی‌ها کنار خود داشته باشند! اکنون از همه کسانی که در سخت‌ترین شرایط به من انرژی دادند و کمکم کردند تا بتوانم پرتلاش و با قدرت به راهم ادامه دهم، واقعا ممنون وسپاسگزارم و امیدوارم بتوانم زحماتشان را جبران کنم.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها نقش مهمی در پیشرفت یا پسرفت فوتبال دارند، اظهار داشت: به عنوان عضو کوچک جامعه ورزش، از رسانه‌ها خواهش می‌کنم منفعت‌طلبی را کنار بگذارند. بیاییم افرادی را برزگ کنیم که در سطح جامعه اشاعه دهنده یک فرهنگ و یک گویش جدید باشند نه آن‌هایی که هویتی ندارند. افرادی که پوچند و جز اشاعه فرهنگ لمپنیسم حرفی برای گفتن ندارند. حرفم را با جمله‌ای از پدرم به پایان می‌رسانم: " یک فوتبالیست می‌تواند با یک ضربه، توپ را 70متر به حرکت درآورد و یک فوتبالیست هم می‌تواند با یک حرکت، 70میلیون نفر را حرکت دهد." امیدوارم همیشه طوری عمل کنیم که 70میلیون ایرانی شاد باشند و از کار ما رضایت داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز