برای اهدای مدال نقره اسطوره وزنه‌برداری به موزه IOC؛

رییس فدراسیون وزنه‌برداری به ایران برمی‌گردد

۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۱۴:۰۴:۰۷
کد خبر: ۴۸۱۵۹۰
رییس فدراسیون وزنه‌برداری به ایران برمی‌گردد
رییس فدراسیون وزنه برداری ایران برای هماهنگی های لازم جهت اعزام به سوییس برای اهدای مدال نقره المپیک محمد نصیری به موزه IOC امشب ژاپن را به مقصد تهران ترک می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی مرادی رییس فدراسیون وزنه‌برداری کشورمان که برای شرکت در جلسه هیأت رییسه کنفدراسیون آسیا و همچنین مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا به ژاپن سفر کرده بود امشب به تهران بازمی‌گردد تا هفته آینده جهت اهدای مدال نقره المپیک 1972 مونیخ محمد نصیری اسطوره وزنه‌برداری ایران به موزه کمیته بین‌المللی المپیک(IOC)به همراه وی به لوزان سوییس اعزام شود.

گفتنی است؛ این مدال در سال‌های بسیار دور به سرقت رفته بود که چندی پیش در مراسم افتتاحیه رقابت‌های بین‌المللی جام فجر پس از 44 سال به محمد نصیری بازگردانده شد. کمیته بین‌المللی المپیک قصد دارد مدال محمد نصیری را در موزه خود نگهداری کند.

لازم به ذکر است؛ تا کنون هیچ ایرانی به این افتخار دست پیدا نکرده و این افتخاری بزرگ برای وزنه‌برداری ایران و محمد نصیری است.

بنابراین گزارش قرار است؛ علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری کشورمان به همراه استاد محمد نصیری (مشاور عالی رییس) روز 24 نوامبر2016 (3آذرماه 95) تهران را به مقصد لوزان سوییس مقر کمیته بین المللی المپیک (IOC) ترک کنند.

نظر شما