اردوهای تیم ملی از فروردین ماه آغاز می‌شود؛

رضایی: دوومیدانی‌کاران در دو مسابقه جهانی شرکت می‌کنند

۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۳:۱۸:۱۵
کد خبر: ۴۸۲۰۴۲
رضایی: دوومیدانی‌کاران در دو مسابقه جهانی شرکت می‌کنند
رئیس جدید انجمن دوومیدانی فدراسیون جانبازان و معلولان از دو رویداد پیش روی جهانی برای تیم های ملی بزرگسالان و جوانان خبر داده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بهمن رضایی اظهار داشت: رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته ملی پارالمپیک با توجه به سوابقم تصمیم گرفتند مسئولیت انجمن دو و میدانی را به من محول کنند. امیدوارم بتوانم با کمک آقای هادی زاده رئیس قبلی انجمن مفید واقع شوم.

وی درخصوص برنامه های این انجمن اظهار داشت: تا پایان سال برنامه های قبلی انجمن را پیش می بریم و برنامه های جدیدمان را از ابتدای سال آینده آغاز می کنیم.

رئیس انجمن دوومیدانی جانبازان و معلولان از تشکیل اردوهای تیم ملی از فرودین ماه سال ۱۳۹۶ خبر داد و اظهار داشت: تیم ملی بزرگسالان تیرماه سال آینده به مسابقات جهانی انگلستان و تیم جوانان شهریور ماه به رقابتهای جهانی سوئیس اعزام خواهد شد. به همین منظور اردوهای تیم ملی از فروردین ماه آغاز می شود.

مدیر تیم های ملی دوومیدانی یادآور شد: مدال آوران بازی‌های پارالمپیک و بازیکنانی که رکوردهای مورد نظر ما را کسب کرده باشند به اردوهای تیم ملی دعوت می شوند. امیدوارم بتوانیم با برگزاری اردوها، تیم را به شرایط مناسبی برسانیم و حضور موفقی در مسابقات جهانی داشته باشیم. برای رسیدن به این هدف به کمک دوستان و آقای هادی زاده نیاز داریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز