اهمیت استعدادیابی، داورزنی را به رامسر کشاند

۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۴:۱۳:۲۴
کد خبر: ۴۸۲۰۹۰
اهمیت استعدادیابی، داورزنی را به رامسر کشاند
اهمیت استعدادیابی و پرورش بازیکنان برای آینده والیبال ایران، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون را به رامسر کشاند تا از نزدیک شاهد دومین دوره مسابقات مینی والیبال قهرمانی نونهالان کشور باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دومین دوره مسابقات مینی والیبال قهرمانی نونهالان کشور جام «پیشکسوتان فقید والیبال» که از روز سه شنبه 18 آبان ماه در دو گروه پسران و دختران به میزبانی رامسر آغاز شده است و تا روز دوشنبه این هفته ادامه خواهد داشت.

کشف استعدادهای مناسب برای حضور در تیم های ملی رده های سنی والیبال مردان و زنان ایران یکی از اولویت های کاری فدراسیون برای ادامه رشد والیبال ایران است.

به همین منظور محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال امروز (یکشنبه) راهی رامسر شد تا از نزدیک بر عملکرد کمیته استعدادیابی در برگزاری دومین دوره مسابقات مینی والیبال قهرمانی کشور نظارت داشته باشد.

دومین دوره مسابقات مینی والیبال قهرمانی نونهالان کشور در شش زمین مجموعه ورزشی شهید چمران آموزش و پرورش در شهرستان رامسر پیگیری می شود.

در رقابت های پسران که از سه شنبه تا پنج شنبه هفته پیش به مدت سه روز پیگیری شد، 82 تیم از سراسر کشور حضور داشتند و پس از برگزاری 146 مسابقه استان گلستان به مقام قهرمانی دست یافت.

تیم های کاله مازندران، کاشان و گیلان نیز رتبه های دوم تا چهارم مسابقات مینی والیبال قهرمانی نونهالان کشور در گروه پسران را به دست آوردند.

یکی از اهداف فدراسیون در برگزاری این رقابت ها آماده سازی تیم ملی نوجوانان دختر و پسر ایران برای سال 1400 است و به همین دلیل 75 بازیکن برتر این رقابت ها در گروه پسران انتخاب شدند تا منبعد تمرینات خود را اردوهای منطقه ای که هر سه ماه یک بار برگزار خواهد شد، دنبال کنند.

رقابت های گروه دختران نیز از صبح روز گذشته (شنبه) با حضور 73 تیم در 16 گروه (9 گروه پنج تیمی و 7 گروه 4 تیمی) آغاز شده است و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

مایدا چیچیچ سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ایران که تجربه زیادی در زمینه استعدادیابی و پرورش بازیکنان تیم های پایه نیز دارد، از جمله حاضران در رقابت های مینی والیبال قهرمانی نونهالان دختر کشور در رامسر است.

اعضای کمیته استعدادیابی و مسئولین استعدادیابی استان های کشور (31 استان) نیز در محل برگزاری این رقابت ها حضور دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز