پیام تقدیر و تشکر فدراسیون فوتبال از رسانه ها

۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۹:۳۱:۱۳
کد خبر: ۴۸۲۲۰۷
پیام تقدیر و تشکر فدراسیون فوتبال از رسانه ها
فدراسیون فوتبال در پیامی از رسانه های گروهی در طول مدت زمان فعالیتشان در یک سال اخیر و همچنین برگزاری موفق نمایشگاه مطبوعات تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، نقش رسانه‌ها در هدایت فکری جامعه بسیار مهم است و با توجه به موضوعات مهمی که در عرصه ورزش رخ می دهد، رسانه ها با تلاش و پشتکار خود مطالب را در سریع ترین زمان ممکن  و با دقت، صداقت و امانتداری منتشر می کنند. 

رسانه ها جلوه تمام نما و آیینه اجتماع هستند و با ارسال پیام های خود و همچنین اطلاع رسانی درست و به موقع، باعث روشن گری و روشن شدن اذهان عمومی مردم می شوند و در بسیاری از مواقع راهگشای بسیاری از مسائل موجود در کشور بوده و خواهند بود.

برگزاری نمایشگاه مطبوعات جلوه ای از نمایش اخبار، صداقت، برابری و امانتداری است که رسانه های مختلف دیداری و شنیداری، مکتوب و دیجیتال در آن حضور داشته و  با شرکت مسئولین مختلف شور و هیجان بالایی را در مدت زمان برگزاری نمایشگاه فوق ایجاد کردند.

فدراسیون فوتبال از زحمات بی شائبه رسانه های گروهی، شنیداری، تصویری، صدا و سیما در مدت زمان یک سال و همچنین در حین برگزاری نمایشگاه مطبوعات تقدیر و تشکر کرده و امیدوار است با حمایتهای بیش از پیش این آیینه تمام نمای مردم عزیز ایران، بتواند با تکیه بر آن به عنوان بازویی توانمند در مسیر رشد و گسترش ورزش فوتبال کشور گام بردارد.

نظر شما