هفته ششم لیگ برتر والیبال؛

خاتم یک امتیاز از صدرنشین گرفت/ دومین برد کاله

۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۹:۳۴:۴۶
کد خبر: ۴۸۲۲۰۸
خاتم یک امتیاز از صدرنشین گرفت/ دومین برد کاله
تیم والیبال بانک سرمایه صدرنشین لیگ برتر در نخستین مسابقه هفته 6 این رقابت‌ ها یک امتیاز به خاتم اردکان داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته ششم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام «شهدای منا» امروز (یکشنبه) با شش دیدار در شهرهای تهران (دومسابقه)، ورامین، گنبد، آمل و تبریز پیگیری می شود.

در نخستین مسابقه این هفته تیم های بانک سرمایه و خاتم اردکان از ساعت 15 و 30 دقیقه در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر رفتند که تیم بانک سرمایه به سختی و سه بر دو میهمان خود را شکست داد.

شاگردان مصطفی کارخانه سرمربی بانک سرمایه در ست های سوم و چهارم این مسابقه 25 بر 23 و 26 بر 24 مغلوب میهمان خود خاتم اردکان شدند اما در ست های اول، دوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 16، 25 بر 23 و 15 بر 8 به پیروزی رسیدند تا با کسب دو امتیاز این مسابقه با پنج برد و 14 امتیاز صدرنشین بمانند.

احمد سرمست، مهرداد شوشتری و علی یاوری به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و ناظر، قضاوت و نظارت بر این دیدار را بر عهده داشتند. این دیدار دو ساعت و 22 دقیقه طول کشید و 400 تماشاگر داشت.
تیم های کاله مازندران و پارسه تهران نیز از ساعت 16 امروز در سالن پیامبر اعظم (ص) آمل به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار سه بر دو به سود میزبان به پایان رسید تا شاگردان بهروز عطایی دومین برد خود را به دست آورند.

پارسه تهران در ست های دوم و سوم 33 بر 31 و 25 بر 21 به پیروزی رسید اما در ست های اول، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 17 و 15 بر 11 مغلوب میزبان خود شد تا سومین شکست خود را تجربه کند. این مسابقه دو ساعت و 30 دقیقه زمان برد و یک هزار 100 تماشاگر داشت.

ابراهیم فیروزی و داود نافعی داوران اول و دوم این مسابقه بودند و اسماعیل صباغ و خلیل یگانه مجد نیز نظارت بر آن را عهده دار بودند.

تیم پارسه با ترکیب رضا عابدینی، پوریا فیاضی، رحمان تقی زاده، رسول نجفی، جواد حسین ابادی، علی حسین و مرصاد آقا جانی در این مسابقه به میدان آمد.

بهروز عطایی سرمربی کاله نیز در ابتدای این مسابقه از امیرحسین اسفندیار، ولی علیپور، رسول آقچلی، اسماعلیل مسافر، مهدی رنجبر، جواد کریمی و ابوالفضل قلیپور به میدان فرستاد.

جواد حسین آبادی بازیکن پارسه تهران در این مسابقه کارت زرد به دلیل اعتراض به داوری دریافت کرد.
تیم والیبال شهرداری اراک در سومین مسابقه هفته ششم لیگ برتر میزبان سازمان عمران شهرداری ساری بود که سه بر صفر مغلوب این تیم شد.

این مسابقه که در سالن امام خمینی (ره) شهر اراک برگزار شد یک ساعت و 30 دقیقه طول کشید و یک هزار و 500 تماشاگر داشت.

تیم میزبان در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 29 بر 27، 25 بر 17 و 25 بر 21 مغلوب شد تا پنجمین شکست خود را تجربه کند.

محمد شاهمیری، اسماعیل رزقی و محمود حداد به ترتیب به عنوان داور اول، دوم و ناظر، قضاوت و نظارت بر این دیدار را بر عهده داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز